دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جهاد تبیین واجب قطعی برای مقابله با توطئه های دشمنان است

جهاد تبیین واجب قطعی برای مقابله با توطئه های دشمنان است

کد خبر: 5764

ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز جهاد تبین فریضه ای واجب و قطعی در جهت مقابله با انواع توطئه های دشمنان اسلام وانقلاب است که روحانیت در صف اول آن قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری عصر یکشنبه در همایش طلاب و روحانیان شهرستان‌های شمال استان در خوی با بیان اینکه نقش علما و روحانیان در موضوع جهاد تبین بررسی و تبین شد، افزود: ما با جهاد تبین باید مبانی پیوند ناگسستنی امت با ولایت را تحکیم بخشیم و بر بصیرت جوانان بیافزاییم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه مکتب سردار سلیمانی را مکتب خیر و برکت و مایه خوف و وحشت دشمنان دانست و افزود: در مسیر جهاد تبیین باید از این مکتب الگو بگیریم و استوار تر در این مسیر قدم برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این همایش جهاد تبیین را یک فریضه مهم برای پاسداری از ارزش‌ها والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: وظیفه روحانیت خاموش کردن فتنه با روشنگری در فضای مجازی و حقیقی با استفاده از اخبار معتبر است.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با تشریع ابعاد مختلف این شهید والامقام سردار دل‌ها تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شهید راه مبارزه با کج فهمان دینی بود.

وی افزود: اندیشه ولایت امروز تمام برنامه‌های فتنه گری و توطئه‌های دشمنان را با نفوذ در سراسر جهان نقش بر آب کرده است.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان همچنین در سفر به خوی به همراه سایر مسئولان با حضور در منزل شهید والامقام سید رضا حسینی از صبر و ایثار خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

کد خبر 5670666

منبع: mehrnews-5670666

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید