دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مقاومت رمز پیروزی سردار سلیمانی بود

مقاومت رمز پیروزی سردار سلیمانی بود

کد خبر: 5759

ارومیه - فرماندار ویژه میاندوآب گفت: مقاومت رمز پیروزی سردار سلیمانی بود و نقش آن شهید در برقراری امنیت برای خانواده‌ها در خاورمیانه زبانزد است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پیام بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی: با اشاره به اینکه مقاومت هزینه‌هایی دارد که تحریم و محاصره اقتصادی یکی از آنهاست، افزود: در شرایط کنونی جامعه باید به فکر قشر کم درآمد و مستضعف بود لذا تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به گذران معاش آنان ضروری است.

وی با بیان اینکه داعش دست پرورده استکبار بود، اظهار کرد: با اشاره به اینکه مقاومت هزینه‌هایی دارد که تحریم و محاصره اقتصادی یکی از آنهاست، گفت: در شرایط کنونی جامعه باید به فکر قشر کم درآمد و مستضعف بود لذا تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به گذران معاش آنان ضروری است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه آن شهید افتخار مردم ایران در جهان است، ادامه داد: در جمهوری اسلامی انسان‌های شایسته و وارسته زیادی وجود دارند که دشمن سعی کرد با تحمیل جنگ هشت ساله و یا در طول ۴۳ عمر انقلاب اسلامی آنان را از ملت ایران بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت تقویت و به نسل‌های دیگر انتقال یابد، گفت: سردار شهید سلیمانی با علاقه و عشقی که به انقلاب و کشور داشت جان خود را در راه دفاع از نظام بر طبق اخلاص گذاشت و همیشه تاکید داشت هیچ راهی به غیر از فداکاری در راه انقلاب و نظام اسلامی نیست.

پیام، با بیان اینکه به اعتقاد سردار سلیمانی باید به ولی فقیه همانند حرمت مقدسات ارج نهاد، یادآور شد: شهید سلیمانی عشق و علاقه خاصی به ولایت فقیه داشت و با اعتقاد بر اینکه این راه، راه حق و توصیه انبیای الهی و سیره ائمه اطهار (ع) راه کمال و سعادت مسلمانان است، پیروی از این راه را عاملی برای از بین بردت ظالمان می‌دانست.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به یقین در آینده گشایش اقتصادی در کشور صورت می‌گیرد، افزود: جراحی اقتصادی، مبارزه با رانت و اصلاح قیمت‌ها که در دولت سیزدهم آغاز شده قطع یقین آثار آن در زندگی مردم ملموس خواهد بود.

پیام تاکید کرد: اکنون آنچه نیاز است باید با استفاده از ظرفیت خیران برای رفع نیازهای قشر آسیب‌پذیر اقدام کرد و به یاری نهادهای حمایتی شتافت.

وی یادآور شد: همچنین باید به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی تبلیغات محیطی گسترده باشد و جایگاه آن شهید والامقام که با عزت به شهادت رسید، ارج نهاده شود.

کد خبر 5670659

منبع: mehrnews-5670659

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید