شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کنگاور آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

کنگاور آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

کد خبر: 5746

کرمانشاه- فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به ویژگی های گردشگری این شهرستان گفت: کنگاور آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود.

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان کنگاور به عنوان دروازه ورودی استان کرمانشاه در حوزه سفر و ورود مسافر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: قرار گرفتن در مسیر اصلی تردد در کنار آثار تاریخی و طبیعی ممتاز بر اهمیت گردشگری شهرستان کنگاور افزوده است.

فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: وجود معبد آناهیتا و امام زاده ابراهیم (ع) در دل شهر همواره مورد توجه شمار زیادی از گردشگران نوروزی بوده که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی مناسب شاهد افزایش چشم‌گیر این بازدیدها از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان باشیم.

الماسی بر ضرورت خدمات رسانی مناسب توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای ستاد سفر کنگاور تاکید کرد و گفت: کنگاور پیشانی استان کرمانشاه است و ما باید در بدو ورود گردشگران چهره زیبای استان را به آنها نشان دهیم.

وی بر لزوم آمادگی کامل ادارات عضو ستاد برای انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود در ایام نوروز تاکید و تصریح کرد: برای شکل‌گیری یک نوروز متفاوت باید همه ظرفیت‌های اداری و بخش خصوصی را به کار بگیریم و شهرستان را به شکل مناسبی معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان کنگاور تاکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر مصمم است که شرایط مطلوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

کد خبر 5670643

منبع: mehrnews-5670643

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید