دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اجرای «حسبیا» ارتقای برای سطح شادابی میان نسل نوجوان و جوان

اجرای «حسبیا» ارتقای برای سطح شادابی میان نسل نوجوان و جوان

کد خبر: 5742

کرج- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: یکی از اهدافی که دخترانِ پیشرو؛ «حسبیا» دنبال می‌کند ارتقای سطح نشاط و شادابی میان نسل نوجوان و جوان است.

لیلا اکبری در گفت‌وگو با مهر از اجرای برنامه ویژه دختران گروه سنی نوجوان تحت عنوان حسبیا خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهدافی که دخترانِ پیشرو؛ «حسبیا» دنبال می‌کند ارتقای سطح نشاط و شادابی میان نسل نوجوان و جوان است، در این راستا برنامه‌هایی همچون اردوهای تفریحی با سر فصل‌های متناسب شرایط سنی متربیان، دوره‌های آموزشی بروز و کارآمد و فعالیت‌های دیگری چون «انجمن لبخند یار» دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: طرح دختران پیشرو تحت عنوان «حسبیا» در حالی فعالیت خود را آغاز کرده است که سعی دارد ضمن ایجاد انگیزه و نشاط میان بانوان جوان و نوجوان البرزی، اقداماتی از جمله شناسایی استعداد ذاتی افراد، توانمندسازی نسل جوان و کارآفرینی و…را اجرایی کند. این طرح در گام نخست تجمعی را ترتیب داد و فعالیت‌های دیگری همچون اردوهای تفریجی با سرفصل متناسب را در دستورکار قرار داده است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از راه‌اندازی انجمن ادب و هنر یار خبر داد و افزود: با توجه به حضور دختران و بانوان موفق در عرصه‌ها و مجامع ملی و بین المللی استعدادهای ذاتی بانوان عضو خانواده حسبیا شناسایی می‌شود و سعی داریم که این استعدادهای ذاتی را به فعل تبدیل کنیم.

اکبری یادآور شد: در این مجموعه که آن را دختران پیشرو حسبیا می‌نامیم هرگونه استعداد اعم از نویسندگی نقاشی، تار هنری و… تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آخرین گام دختران پیشرو اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برآوردن توانمندسازی و ایجاد کارآفرینی برای دختران حسیبایی است.

وی همچنین از برگزاری تئاتر شعله عصیانگر ویژه بانوان در هشتم دی ماه خبر داد و یادآور شد: ۵۰۰ بسته فرهنگی مطابق با ذائقه فکری و فرهنگی دختران پیشرو تهیه و میان حاضرین توزیع شد.
اکبری ادامه داد: بروشور مجموع اقدامات کارگروه حسیبا تهیه و به هنگام استقبال از مدعوین تئاتر مذکور توزیع شد از برنامه‌های این مجموعه می‌توان به حوزه‌های مختلف آموزشی، تربیتی و مهارتی اشاره کرد.

کد خبر 5670288

منبع: mehrnews-5670288

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید