سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است

حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است

کد خبر: 5691

بوشهر- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است گفت: اغتشاشات اخیر واکنشی به موفقیت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود نبویان عصر شنبه در مراسم سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر به غیر از مردم که خوش درخشیدند، نیروی انتظامی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد از جوانانی که در این صحنه‌ها حضور داشتند، فرزندان ما بودند که تحت تأثیر هزاران علل قرار گرفتند و وارد صحنه شدند که حسابشان از اغتشاشگران جدا است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرده عده قلیلی نیز در این اغتشاشات وحشیانه حمله کردند و مأمور نیروی انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند.

وی با بیان این سوال که آیا ریشه این اغتشاشات مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده یا نه خاطرنشان کرد: یک نفر هم در شهر شعار اقتصادی نداد و اگر به خاطر مسائل اقتصادی بود چرا شعار اقتصادی سر ندادند.

نبویان با اشاره به طراحی و فشار این اغتشاشات از خارج کشور بوده است، افزود: اغتشاشگران وحشیانه حمله کردند، بانک آتش زدند، چرم امام رضا، پرچم امام حسین و پرچم حضرت زهرا را به آتش کشیدند و قرآن و مسجد را آتش زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اغتشاشگران در این جریانات اخیر پرچم ایران را هم آتش زدند و مشخص است که ملی‌گرا هم نیستند.

وی با اشاره به تاکید قرآن بر حمایت از مظلومان و قرار دادن عمل صالح در کنار نماز و دیگر اعمال، تصریح کرد: مقابله با آمریکا و ظالم دستور صریح قرآن است.

نبویان با اشاره به اینکه آمریکا قبل از انقلاب حامی حکومت پهلوی بود و می‌خواست او را نگه دارد، افزود: بعد از انقلاب هم تلاش کرد با تهدید، کودتا، جنگ، تحریم و دیگر ابزار این نظام را سرنگون کند ولی نتوانست.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است، ادامه داد: حرکت‌های آمریکایی واکنشی به شکست‌های مکرر آنها از مردم ایران است. اغتشاشات اخیر هم واکنشی به پیروزی‌های مردم ایران بوده است.

کد خبر 5669756

منبع: mehrnews-5669756

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید