دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن جنگ فرهنگی راه انداخته است

دشمن جنگ فرهنگی راه انداخته است

کد خبر: 5681

کرمان- فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن بعد از شکست در میدان سخت وارد جنگ فرهنگی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مارانی عصر شنبه در نشست فاطمی یاران حاج قاسم گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی سه پیروزی راهبردی داشتیم که در مقیاس جهانی بی سابقه و منحصر به فرد است؛ پیروزی در دفاع مقدس و قبل از آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیروزی دیگر در محور مقاومت بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن داعش را تشکیل داد و قصد ضربه به اسلام را داشت گفت: دشمنان خواستند پله پله جلو بیایند و حتی به ۵۰ کیلومتری مرزها رسیدند اما به لطف خدا به هدف خود نرسیدند و ما پیروز شدیم.
فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در دو پیروزی ما نقش کلیدی داشت یکی در دفاع مقدس و دیگری در جبهه مقاومت در دفاع مقدس سخت‌ترین و مشکل ترین عملیات‌ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی‌کرد حاج قاسم سلیمانی با شجاعت کامل می‌پذیرفت و با توکل به خدا و ائمه اطهار به خصوص حضرت زهرا سلام الله علیها در تمامی آنها پیروز می‌شد.

وی اظهار کرد: این مرد بزرگ رسالت خود را به خوبی و کامل انجام داد و همه مردم مسلمان جهان در شهادت او اشک ریختند و سوگواری کردند.

سردار مارانی نسبت به جنگ فرهنگی هشدار داد و گفت: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم ولی دشمن جنگ فرهنگی را راه انداخته و خانواده‌های ما را نشانه رفته است که باید خیلی مواظب باشیم و توطئه‌های دشمن را به موقع بشناسیم و خنثی کنیم.

کد خبر 5669716

منبع: mehrnews-5669716

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید