یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نساجی خوب و تاکتیکی بازی کرد/ قضاوت ایده آل داور

نساجی خوب و تاکتیکی بازی کرد/ قضاوت ایده آل داور

کد خبر: 5677

ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر تراکتور سازی تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران درباره بازی گفت: بازی فوق العاده تاکتیکی انجام شد زیراتراکتور تیم قابل احترام بوده و فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازی کردن با این تیم سخت است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی توانستیم به تراکتور ضربه زنیم و مدل تاکتیکی این تیم را می‌دانستیم و در نیمه دوم با تغییر تاکتیک حریف ما نیز تغییراتی رااعمال کردیم و فوتبال خوب، به موقعی را نشان دادیم.

وی با تقدیر از تلاش بازیککنانش و تقدیم برد به هواداران افزود: همیشه از مشورت کمک‌ها و همکاران استفاده می‌کنیم و فرد تک محوری نیستم.

مطهری با اشاره به اینکه تیم تراکتور سازماندهی شده است، گفت: فرم بازی در ۲۰ دقیقه اول دستور تاکتیکی نبود و فشار تراکتور سبب عقب نشینی تیم ما شد و نتیجه این بازی چیزی از ارزش‌های تراکتور کم نخواهد کرد.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره کسب ۲۰ امتیاز تیم نساجی در لیگ برتر افزود: همیشه در پی کسب نتایج آبرومند و فوتبال قابل احترام بودم و بازیکنان در این فصل فوق العاده کار کردند و دوست دارم ذهن بچه‌ها برنده خواه باشد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان با شرایط درحال هماهنگ شدن هستند، افزود: طی یکی دو بازی نظیر نفت بازی خوبی نکردیم اما سعی می‌کنیم به آینده فکر کنیم زیرا کار ما در آخر فصل خود را نشان می‌دهد.

مطهری با بیان اینکه به بچه‌های تیم خود افتخار می‌کنم، درباره داوری تیم گفت: آقای راکی قضاوت ایده آلی داشتند و با حضور در صحنه‌ها خوب سوت زدند ولی متأسفانه کمک‌های وی دو سه جا اشتباهات فاحشی داشتند.

سرمربی تیم نساجی مازندران به نقش خوب حامد شیری به عنوان کاپیتان گفت: همه بازیکنان امروز خوب و پرانرژی بازی کردند و به تیم خودم افتخار می‌کنیم و به معنای واقعی یک تیم هستیم.

نساجی با هدایت حمید مطهری با برد ارزشمند امروز ۲۰ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد تا خود را به جمع مدعیان بالای جدول اضافه کند. تراکتور هم با «پاکو خمس» سرمربی اسپانیایی ۱۹ امتیازی باقی ماند و به رده هشتم رفت.

کد خبر 5669707

منبع: mehrnews-5669707

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید