دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » سردار سلامی: ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد

سردار سلامی: ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد

کد خبر: 5670

ایرنا نوشت: فرمانده کل سپاه، امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و گفت: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به همراه سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه با خانواده شهدای مدافع امنیت «امیرکمندی» و «حسین تقی‌پور» استان تهران دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدارها با تجلیل از مقام شامخ شهدا، شهدا را زنده و ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها توصیف و تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود به جایگاه ابدی رسیدند؛ ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا در مقابل شهدا و پیشگاه پروردگار سرافکنده نباشیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در این دیدارها امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

پدر شهید کمندی در دیدار با سرلشکر سلامی اظهار داشت: من نه تنها پسرم را تقدیم انقلاب کردم بلکه در دوران دفاع مقدس نیز برادرم به شهادت رسید و جان خود را تقدیم نظام و اسلام کرده است و بقیه فرزندانم را نیز در راه دفاع از اسلام تقدیم انقلاب می‌کنم.

همسر شهید تقی‌پور نیز در دیدار با فرمانده کل سپاه به بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و بر زنده نگه داشتن و ادامه راه شهدا تاکید کرد.

سرهنگ دوم پاسدار شهید امیر کمندی متولد سال ۱۳۷۰ و دارای دو فرزند ( یک پسر یک ساله و یک دختر سه ساله) است که در دفاع از جان و مال و ناموس مردم جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدای انقلاب کرد.

21217

منبع: khabaronline-1713385

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید