شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن در صدد تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است

دشمن در صدد تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است

کد خبر: 5617

اردبیل - سخنران مراسم حماسه ۹ دی در اردبیل و امام جمعه موقت نمین گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن در ایجاد اغتشاش در جامعه و فتنه انگیزی‌های جدید تضعیف جبهه مقاومت و ایران قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی نظرپور در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در مصلی اردبیل اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت ملت ایران و خداشناسی مردم ماست که سال‌ها است صف خود را از اغتشاشگران و تجزیه طلبان جدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ایران قوی کابوس قرن دشمنان است و این قدرت و قوت با هیچ فتنه و آشوبی متزلزل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: امت پیامبر نسبت به دین و مبانی اسلام و خون شهدا بی تفاوت نیست و همین آگاهی و شعور ملت ایران سبب شده است تا دشمن همواره از این قدرت در واهمه و هراس باشد.

امام جمعه موقت نمین انکار حق و حقیقت را گناهی بزرگ و نابخشودنی دانست و بیان کرد: آنان که فتنه اخیر را در کشور برپا کرده اند حق و حقیقت را کتمان کرده و گناهی بزرگ را مرتکب شده اند.

حجت‌السلام نظرپور ادامه داد: کسانی که در این اغتشاش گول رسانه‌های غربی را خوردند به دستور مقام معظم رهبری هدایت شده و مورد عفو اجتماعی قرار می‌گیرند اما کسانی که عامدانه سعی و قصد در تخریب نظام و کشور را داشتند باید به اشد مجازات برسند.

وی معنای بصیرت را شناخت امام و آشنایی با راه حق و باطل اعلام کرد و افزود: فتنه ۸۸ صف آرایی باطل در مقابل حق بود و دشمن می‌خواست شیرینی حضور حداکثری مردم را در انتخابات به کام ملت تلخ کند.

امام جمعه موقت نمین تصریح کرد: منحرفان سال ۸۸ با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن ریختند اما این بار نیز مردم ما بودند که با بصیرت خود به میدان آمده و بساط آنها را برای همیشه برچیدند.

حجت الاسلام نظرپور خیزش حسینی مردم ایران را در سال ۸۸ به دنبال اهانت به ساحت سیدالشهدا (ع) یادآور شد و بیان کرد: مردم ما به هیچ وجه توهین و اهانت به مقدسات و ارزش‌های الهی را بر نمی‌تابند و مجاهدانه به صحنه آمده و پاسخی دندان شکن به دشمنان کوردل و وابستگان داخلی آنها می‌دهند.

اسلام به زنان تاج کرامت و افتخار بخشیده است

وی به ماجراجویی‌های اخیر استکبار جهانی در پاییز امسال اشاره و تصریح کرد: در این فتنه تدارک دیده شده نیز که با محوریت رسانه‌ها و حرکت ساختارشکنانه برخی سلبریتی‌ها انجام شد دشمن فهمید که اساس و قوام این حاکمیت اسلامی مستحکم است و به هیچ وجه حرکت‌های مقطعی و مداخله‌جویانه آنها نمی‌تواند درخت تنومند انقلاب را از ریشه بخشکاند.

امام جمعه موقت نمین اصلی‌ترین آفرینش گران ۹ دی را مردم اعلام کرد و گفت: مردم در این روز با بصیرت تمام و اطاعت از ولایت به صحنه آمدند تا بار دیگر به همه اعلام کنند که خط حسینی و انتظار به عنوان خط قرمز مردم است و به هیچ وجه از این مبانی عدول نخواهیم کرد.

حجت السلام نظرپور اظهار کرد: در حوادث اخیر نیز عده‌ای با خیال خام و طرح شعارهای فریبنده همچون زن، زندگی، آزادی به صحنه آمدند تا به نوعی اصل واقعیت‌ها را به حاشیه برانند در حالی که اسلام به زن مسلمان و دارای عفاف، حجاب و حیا تاج کرامتی داده که در هیچ مکتبی سراغ آن را نداریم.

کد خبر 5668548

منبع: mehrnews-5668548

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید