جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حماسه ۹ دی فتنه بزرگی را خنثی کرده است

حماسه ۹ دی فتنه بزرگی را خنثی کرده است

کد خبر: 5611

ساری- معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با گرامیداشت حماست ۹ دی گفت: این حماسه مردمی فتنه بزرگی را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحدتی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری و مراسم ۹ دی با اظهار اینکه مردم با حماسه ۹ دی فتنه بزرگی را خنثی کردند، به چرایی حوادث اخیر اشاره و اضافه کرد: دشمن با ایران قوی مشکل دارد.

وی با بیان این همه هماهنگی دستگاه‌های سه گانه از جمله واهمه دشمن به شمار می‌رود، افزود: از سوی دیگر دستگاه‌های قضائی و اجرایی اعلام کردند که قصد اجرای نسخه طراحی شده توسط مقام معظم رهبری را اجرا کنند.

وی مشکلات داخلی را ریشه در ضعف مدیریت داخلی دانست و گفت: اگرچه تحریم‌ها تأثیر دارد ولی اگر درست عمل کنیم می‌توان تحریم را به فرصت تبدیل و بیماری اقتصادی کشور را ریشه کن کنیم.

وحدتی جهت گیری دولت سیزدهم را درست و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: به رغم افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی شاهد رشد پیشرفت‌هایی در جامعه هستیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دولت مشکلات مردم را به مذاکرات گره نمی‌زند، افزود: جهت گیری درست سبب نگرانی دشمن شده است.

وحدتی به واقع شدن ایران در چهارراه جهان اظهار داشت: طی مدت کوتاه درآمدهای ترانزیتی ایران افزایش یافت و پیوستن ایران به پیمان شانگهای و احیای کریدور شرق به غرب و شمال - جنوب فرصت‌های جدید اقتصادی فراروی ایران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی افزود: ورود آمریکا به افغانستان و عراق مقدمه‌ای برای ورود و حمله به ایران بود و اکنون شاهد خروج و انزوای آمریکا از منطقه هستیم و طرح خاورمیانه جدید آمریکایی‌ها شکست خورده است.

معاون سابق امور فرهنگی قوه قضائیه به شکل گیری زنجیره جدیدی از مقاومت درمنطقه یادآور شد: از سوی دیگر قدرت آمریکایی‌ها رو به افول است.

وحدتی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در جنگ نرم به فرمایش مقام معظم رهبری درپی آن است که زشت را زیبا جلوه دهد و جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی با اظهار اینکه در عرصه فضای مجازی آسیب‌هایی را شاهد هستیم، گفت: در فتنه جدید تمام نوک حمله به سمت رهبری و ولایت بوده است زیرا دشمن می‌داند رهبری در ایران عامل خنثی شدن فتنه‌ها است و شروع به تخریب کرده‌اند.

وی نقطه اصلی قوت نظام اسلامی را رهبری ولایت فقیه برشمرد و گفت: بنای دشمن بر این بود که به بهانه مسئله پوشش و حجاب، آشوب‌ها را اجتماعی و امنیتی کنند و خشونت و کشته سازی را در دستور کار قرار داده بودند.

کد خبر 5668539

منبع: mehrnews-5668539

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید