شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تجدید میثاق دوباره مردم فارس با آرمان های انقلاب

تجدید میثاق دوباره مردم فارس با آرمان های انقلاب

کد خبر: 5607

شیراز- مردم استان فارس به خصوص مردم شیراز با حضور گسترده در مراسم ۹ دی نشان دادند تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۹ دی ۱۳۸۸ بود که مردم بار دیگر به صحنه آمده بودند تا مشتی محکم بر دهان فتنه گران زده و عاملی برای از بین رفتن مشکلاتی باشند که فتنه گران در جامعه ایجاد کرده بودند این روز در تاریخ ماندگار شد و از آن روز تا کنون مردم هرساله ۹ دی ماه که روز میثاق امت با ولایت است به صحنه آمده و بار دیگر نسبت به تجدید میثاق با رهبری و ارمان های انقلاب اقدام می‌کنند.

دو سال به علت شیوع کرونا این مراسم با رونق کمتری نسبت به سالیان قبل برگزار شد که در این زمان نیز برگزاری راهپیمایی خودرویی اجازه نداد این روز کم فروغ باشد اما امسال با فروکش کردن کرونا بار دیگر مردم به صحنه آمده و فریاد برآوردند که همچنان بر اصول اساسی انقلاب پایبند هستند.

حضور طیف‌های مختلف مردم در این مراسم نشان داد انقلاب اسلامی پیشرو تر از هر زمانی است و نوجوانان و جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ خورشیدی نیز با همراهی خانواده‌های خود در این مراسم حضور پرشوری داشتند و یک صدا همچون نسل‌های قبل خود شعار " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل " و مرگ بر منافق را سر دادند.

کد خبر 5668473

منبع: mehrnews-5668473

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید