دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هدف دشمن از نفوذ جریانی ایجاد اشتباه محاسباتی در نخبگان است

هدف دشمن از نفوذ جریانی ایجاد اشتباه محاسباتی در نخبگان است

کد خبر: 5598

بجنورد- مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن در نفوذ جریانی با سوءاستفاده از نقاط ضعف کشور، جریانی راه می‌اندازد تا مسئولان و نخبگان را دچار اشتباه محاسباتی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی صبح جمعه در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در مصلی امام‌خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: عموم انقلاب‌ها در سال‌های اول تشکیل و تمامی انقلاب‌ها پیش از چهل سالگی از بین رفتند و تغییر هویت دادند اما انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه جلوی این مسئله را گرفت.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: همواره در فتنه‌ها محوریت آسیب زدن به ولایت فقیه بوده است.

وی جنگ تحمیلی را دیگر فتنه بزرگ دانست و گفت: ما نه تنها با صدام بلکه با تمام استکبار می‌جنگیدیم و حتی هواپیمای مسافربری ما را نشانه گرفتند ولی باز هم ب نتیجه نرسیدند.

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: در دهه ۶۰ وضعیت ترور به جایی می‌رسد که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کردیم که بین آنها مسئولان ارشد کشور هم بودند اما باز هم انقلاب پابرجا ماند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: سپس جنگ فرهنگی ایجاد شد و در این جنگ نیز جوانانی را متأسفانه از دست دادیم اما باز هم دشمن ره به جایی نبرد و سپس تهاجم استعماری را شروع شد که دشمن به دنبال از هم پاشاندن نظام خانواده و جامعه ایرانی بود.

وی با اشاره به فعالیت ۳ دستگاه جاسوسی در سال ۸۸ با محوریت نفوذ، گفت: رهبر انقلاب در این باره بارها تذکر دادند و برای مقابله با این مسئله باید مردم نیز به میدان بیایند.

حجت‌الاسلام مصلحی ضمن اشاره به اینکه دشمنان در حوزه نفوذ موفقیت‌های مقطعی به دست آوردند، افزود: نفوذ موردی یعنی یک جاسوس بیاید که این اقدام برای ترور فیزیکی یا ترور شخصیتی یک فرد است. در نفوذ موردی دشمن روی سرمایه گذاری‌هایی که می‌کنه عجله ندارد و از افرادش در مواقع حساس استفاده می‌کند.

مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با اشاره به اینکه در نفوذ جریانی، جریان راه می‌اندازد تا به نتیجه و هدف خود برسد گفت: فتنه ۸۸ جریان سازی بود. بر سر انتخابات در سال ۸۸ یا امسال جریان راه می‌اندازند و با نقاط ضعف ملت جریان‌سازی می‌کنند تا مردم و مسئولان و نخبگان را دچار اشتباه محاسباتی کنند.

وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع شهدا گفت: مردم پای انقلاب و نظام هستند و به هیچ وجه کوتاه نمی آیند اما از سو تدبیرها گلایه‌مند هستند که حق هم دارند.

کد خبر 5668534

منبع: mehrnews-5668534

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید