چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تشکیل بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی

تشکیل بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی

کد خبر: 5595

ارومیه - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۹ هزار و ۶۷۰ فقره پرونده تخلفات صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون در آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

عبدالحمید سرتیپی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۱۱۶ هزار و ۵۲۶ مورد بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شده است، افزود: نتیجه این بازرسی‌ها تشکیل ۹ هزار و ۶۷۰ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۵ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال بوده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی خرده فروشی، ۲۵ درصد از واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی، ۱۵ درصد از واحدهای صنفی عمده فروشی و ۱۰ درصد از واحدهای صنفی خدماتی انجام شده است.

مدیرکل صمت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در راستای کنترل عملکرد انبارها و سردخانه‌های استان ۶۴۲ مورد بازرسی از این واحدهای انجام و ۱۲۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید

سرتیپی تصریح کرد: همچنین در ۹ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۲۱۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی خدماتی با تشکیل یک هزار و ۲۴ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه عملکرد ۱۶ شرکت وارد کننده مورد بررسی قرار گرفت که ۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۸۴ میلیون ریال نیز در این حوزه تشکیل و به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

کد خبر 5668524

منبع: mehrnews-5668524

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید