شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است

۹ دی نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است

کد خبر: 5590

زنجان-دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان گفت: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که بصیرت و دشمن شناسی مردم را تجلی بخشید

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رحیم پور روز جمعه گفت: در روز ۹ دی که به عنوان روز بصیرت و میقاق امت با ولایت نام گذاری شده است، حقیقتاًمردم هوشیار، از یک توطِئه بزرگ بر اندازی پرده بر داشت و با خنثی نمودن آن، انقلاب را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه، نظام جمهوری اسلامی با گفتمان دال مرکزی اسلام سیاسی و شعار استقلال، وآزادی، مردم جهان را به مقاومت در برابر نظام سلطه فراخواند، افزود: به یقین این مکتب بیداربخش به مذاق استکبار و ایادی آن خوش نخواهد آمد و در تکاپوی توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی هستند که حوادث قبل از ۹ دی یکی از این اقدامات نسبتاً بزرگ این حرکت شیطانی بود.

رحیم پور به صحنه آمدن به موقع مردم انقلابی در ۹ دی را، حاصل هوشمندی سیاسی مردم به برکت انقلاب و رهبری نظام دانست و اضافه کرد: مردم، خوب می دانند که آرمان‌های ترسیم شده انقلاب اسلامی در دنیای امروز اگر به خوبی پیاده شود، راهکار سعادت یک جامعه است لذا تا زمانی که این نظر خوب حکمرانی، هنوز رنگ نباخته باشد، مردم دلبسته آن هستند هرچند مشکلات مادی در این مسیر هموار باشد.

دبیر شورای وحدت استان زنجان، وحدت مردم بر سر اصول و گفتمان انقلاب و لو با سلیقه های مختلف را، رمز بقاء نظام جمهوری اسلامی و اسقلال کشور دانست و اظهار داشت: همه گرو های سیاسی و مراجع صاحب نظر و گفتگو که دل در گروه سربلندی ایران دارند، باید به دور از تفرقه دشمن شاد، به پیشرفت و بالندگی کشور بیندیشند و یقین بدانند به جز مردم این کشور، هیچ بیگانه ای از قدرتمندی این سرزمین کهن، خوشحال نخواهد شد.

رحیم پور، جنگ شناختی دشمن را ابزار مهم تاثیر در باور های مردم تلقی کرد و گفت: با شیوه های جنگ روانی تدوین شده در اتاق های فکر دشمنان، با بهره گیری از رسانه ها و ایجاد شبهات گوناگون در جامعه، تشخیص سره از ناسره قدری سخت شده است که جهاد تبیین و اقدامات اساسی فرهنگی با متتضیات زمان، می تواند به استحکام و پایداری عقاید که نطقه اهداف دشمن است کمک کند و در این میان، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، وظیفه نهاد های فرهنگی. مذهبی، و مراکز علمی و آموزشی و تشکیل کرسی های اندیشه ورزی در دانشگاه‌ها است.

کد خبر 5668518

منبع: mehrnews-5668518

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید