یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رزمایش صفر لحظه‌ای با محوریت اسکان اضطراری در ایلام اجرا شد

رزمایش صفر لحظه‌ای با محوریت اسکان اضطراری در ایلام اجرا شد

کد خبر: 5574

ایلام-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: با حضور ۱۷ تیم عملیاتی و ۱۲۲ نفر از پرسنل، امدادگران و نجاتگران، رزمایش صفر لحظه با محوریت اسکان اضطراری در ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد حیدریان عصر پنجشنبه با اشاره به آمادگی تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان و برگزاری رزمایش صفر لحظه‌ای، اظهار کرد: در این رزمایش ۲ تیم از معاونت امداد و نجات، ۲ تیم واحد انست، ۲ تیم واکنش سریع، هفت تیم توانا و چهار تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام حضور داشتند.

وی با اشاره به توان لجستیکی ترابری در این رزمایش اشاره کرد و افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودرو کمک دار، سه خودرو سواری، یک خودرو سنگین اسکانیا، یک خودرو کامیونت و یک مینی بوس به کار گرفته شد.

حیدریان اضافه کرد: تیم‌ها پس از ورود به منطقه عملیاتی طراحی سناریوی امداد رسانی در زلزله، طراحی اردوگاه اسکان اضطراری و برقراری اردوگاه، ۴۵ تخته چادر امدادی برپا شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری رزمایش‌های لحظه صفر سنجش توان نیروهای مدیریتی و امدادی در رویارویی با حوادث احتمالی و سرعت عمل نیروهای امدادی در نجات جان مصدومان است.

کد خبر 5668368

منبع: mehrnews-5668368

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید