شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حماسه ۹ دی ضربه ای محکم بر پیکر جریان ۸۸ بود

حماسه ۹ دی ضربه ای محکم بر پیکر جریان ۸۸ بود

کد خبر: 5567

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت:حماسه ۹ دی، ضربه‌ای محکم بر پیکر جریان فتنه سال ۸۸ بود و باعث سربلندی و موفقیت ملت ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت امشب در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت و سومین روز تشییع شهدای گمنام در حسینیه جماران بیرجند با گرامیداشت یوم الله ۹ دی از حضور آیت الله خاتمی در استان خراسان جنوبی قدر دانی کرد.

وی اظهار کرد: مردم فهیم، بصیر و ولایتمدار خراسان جنوبی در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی همواره حضور داشته‌اند و همراه با ولی فقیه، پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بوده‌اند.

به گفته وی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران روزهای خاص و ویژه بسیاری وجود دارد که یکی از آنها، روز ۹ دی ماه ۱۳۸۸ است که در آن اتفاقات بسیار مهمی به وقوع پیوست.

وی عنوان داشت: ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با آزمون‌های بسیاری مواجه بوده‌اند که از همه آنها سر بلند بیرون آمده‌اند و نمره قبولی گرفته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در روز ۹ دی ماه ۱۳۸۸ یک بار دیگر به صحنه آمدند و سیلی محکمی بر صورت دشمن زدند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: حماسه ۹ دی، ضربه‌ای محکم بر پیکر جریان فتنه سال ۸۸ بود و باعث سربلندی و موفقیت ملت ایران شد.

قناعت افزود: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، نسل جدید این کشور، در شکست فتنه دشمن نقش آفرینی بسیار خوبی از خود نشان دادند.

وی تاکید کرد: در جریان وقوع این فتنه بعضی از خواص با ارائه تحلیل‌های غیر واقعی نمره قبولی کسب نکردند و بعضی دیگر هم به دلیل اقداماتی که انجام دادند، نتوانستند با قطار انقلاب همراهی کنند که این موضوع سبب شد تا آنها از قطار انقلاب جا بمانند.

کد خبر 5668361

منبع: mehrnews-5668361

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید