یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برگزاری ۵۰۰ جلسه بصیرتی و جهاد تبیین در سطح مدارس لرستان

برگزاری ۵۰۰ جلسه بصیرتی و جهاد تبیین در سطح مدارس لرستان

کد خبر: 5549

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری بیش از ۵۰۰ جلسه بصیرتی و جهاد تبیین در سطح مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزیت امروز پنج شنبه در جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان با تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی این روز را روز ولایت، تجدید بیعت با ارزش‌های انقلاب و میثاق با آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: با توجه به اتفاقات و اغتشاشات اخیر باید مراسم گرامیداشت این روز هرچه شکوفاتر با حضور و فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شود.

وی، به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس استان اشاره کرد و افزود: فرهنگ تحولی و تحول آفرینی در آموزش و پرورش شروع شده است که همان تحول مدنظر مقام معظم رهبری در مدارس استان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، خاستگاه و مبدا تحول را مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: مدرسه محوری اولویت برنامه‌ها است و باید تمام تلاش خود را به طور شبانه روز انجام دهیم تا عقب ماندگی‌های گذشته در اجرای سند تحول را جبران کنیم.

عزتی، خدمتگزاری به فرهنگیان را فرصتی مناسب یاد کرد و گفت: باید قدر این فرصت را بدانیم و از همه ظرفیت‌ها و تمام نیروهای انقلابی و جهادی استفاده کنیم تا چشم انداز آموزش و پرورش که همان اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است به درستی رقم بخورد.

وی، برگزاری بیش از ۵۰۰ جلسه بصیرتی و جهاد تبیین را از اقدامات آموزش و پرورش در حوزه پرورشی نام برد و اضافه کرد: از شورای راهبردی بسیج هم انتظار داریم در زمینه‌های علمی، آموزشی، پاسخ به شبهات، شناخت مشکلات و مسائل آموزش و پرورش، ارائه راهکارها و آسیب شناسی فضای مجازی به کمک آموزش و پرورش بیاید.

کد خبر 5667903

منبع: mehrnews-5667903

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید