جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر متعالی خود ادامه می دهد

انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر متعالی خود ادامه می دهد

کد خبر: 5543

سنندج- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوارمانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حماسه ۹ دی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بود و این چنین روزی تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با امامین انقلاب و ارزش‌های اسلامی بود.

وی گفت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و خاستگاه ۲۶ هزار شهید گلگون کفنی است که از این تعداد ۵۴۰۰ شهید بومی استان کُردستان هستند.

وی افزود: در چند سال اخیر چند فتنه را پشت سر گذاشتیم که یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌ها فتنه‌ی سال ۸۸ و فتنه‌ی اخیر است، فتنه‌ای که منجر شد به شکل گیری اغتشاشات به جای اعتراضات.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: چند روزی بیش نیست که از فتنه‌ی اغتشاش آمیز اخیر عبور کرده ایم که اگر بخواهیم از زوایای مختلف قابل تحلیل و بررسی است که فتنه‌ها در کنار موارد منفی ناخواسته برکات و رهاوردهای مثبتی هم برای نظام داشته است که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

وی عنوان کرد: فتنه گران در فتنه‌ی اخیر، جامعه را به سمت ناامنی سوق دادند در حالی که امنیت اولین نیازهای یک جامعه است و اگر امنیت نباشد هیچ کس در هیچ حوزه‌ای نمی‌تواند کسب موفقیت کند و فتنه گران ملت ایران را با چالش امنیت روبرو کردند.

به گفته‌ی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ هتک آبروی نظام در افکار عمومی سایر ملت‌ها، تهمت زدن به نظام اسلامی، هزینه تراشی برای کشور و امیدواری دشمن به براندازی نظام از جمله پیامدهای منفی این فتنه‌ی اخیر بود.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل خنثی‌سازی انواع فتنه‌ها، حضور هوشمندانه، دوراندیشانه و روشنگرانه قاطبه ملت در صحنه است.

وی افزود: با مشاهده جمعیت باشکوهی که از مردم ولایت مدار ایران دیدیم، برای تمامی افراد منصف روشن شد که مردم تا آخر پای انقلاب، امام، رهبری، شهدا، ارزش‌ها، قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

محمدحسنی با بیان اینکه ما تربیت‌شدگان مکتب رسول‌الله (ص) هستیم، گفت: ائمه ما تا آخر پای آرمان‌های خودشان ایستادند و ما هم به پیروی از ایشان تا آخر ایستاده‌ایم.

وی گفت: آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مهار فتنه‌ها و آشکارتر شدن پشتوانه‌ی مردمی این انقلاب و همچنین شناسایی نفوذی‌های مزدور و خائن از رهاوردهای مثبت این فتنه‌ها بود.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال ملت بی‌خاصیت و مردم بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز دشمن به همین دلیل نگران است افزود:

وی عنوان کرد: عزت هر ملتی در گرو شناخت دقیق دشمن و مقابله هوشمندانه با او است. تجربه عدم شناخت دشمن و عدم مقابله با آنها در برخی کشورها، باید درس عبرتی برای همه باشد.

کد خبر 5667938

منبع: mehrnews-5667938

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید