چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان باید آگاه کنیم

نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان باید آگاه کنیم

کد خبر: 5539

خرم‌آباد- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان باید آگاه کنیم، دستاوردهای حماسه ۹ دی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز پنج شنبه در گردهمایی کارکنان نیروهای مسلح به مناسبت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: ملت ایران در سال ۸۸ با فتنه بزرگ آمریکایی، صهیونیستی مواجه شدند، فتنه‌ای که تمام هدفش گمراه کردن ملت و قرار دادن آنها در برابر نظام اسلامی بود که مردم با خلق حماسه ۹ دی در همان سال آتش این فتنه را خاموش کردند.

نسل جوان را نسبت به توطئه‌های دشمنان باید آگاه کنیم

وی، افزود: از آنجا که، حماسه نهم دی با حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در سراسر کشور در سال ۸۸ بر اساس احساس تکلیف دینی و در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی به صورت خودجوش پدید آمد، یوم‌الله است و مؤمنین باید این روز خدایی را پاس بدارند، چرا که این حضور خودجوش مردمی در صحنه، به جز با عنایات الهی ممکن نبود و شکست فتنه‌گران و خاموش کردن آتش فتنه و ناکام ساختن دشمنان خارجی، ممکن نبود، مگر با حضور گسترده مردم در صحنه و این حضور در ۹ دی به وقوع پیوست.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، بیان داشت: باید به صورت مستمر بصیرت عمومی جامعه را بالا برد و خصوصاً نسل جوان امروزی را نسبت به مسائل انقلاب، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا ساخت.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: برای جلوگیری از وقوع فتنه‌های بزرگ‌تر در آینده، می‌طلبد فتنه‌های گذشته و زمینه‌های پیدایی این فتنه‌ها و عوامل و عناصر پدیدآورنده آن را و اهداف و انگیزه‌های فتنه‌گران آشنا بود تا بتوانیم این شناخت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و برای جلوگیری از تحریف حوادث مهم تاریخی، باید این حوادث را به درستی شناخت و آن را بازخوانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بازخوانی جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: بازخوانی و کالبد شکافی فتنه، برای درس‌آموزی و عبرت گیری با هدف پیشگیری از وقوع فتنه‌های بزرگ‌تر یک ضرورت است، اما جریان فتنه و حامیان این جریان، علاقه‌مند به فراموش شدن حوادث سال ۸۸ هستند و با تظاهر به ضرورت تحکیم وحدت در جامعه، از تبیین‌کنندگان فتنه می‌خواهند با چشم پوشی از فتنه سال ۸۸ عبور کنند.

تشریح دستاوردهای حماسه ۹ دی

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، افزود: دلایل فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد حوادث سال ۸۸ که در بستر انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری و پس از آن رخ داد، یک فتنه و توطئه بود و این فتنه و توطئه علیه نظام اسلامی، در بستر جنگ نرم و با طراحی استکبار جهانی در خارج از کشور و پیاده‌سازی آن در داخل به وقوع پیوست.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد حماسه نهم دی ماه، عنوان کرد: فرو خواباندن شعله‌های آتش فتنه و منزوی کردن فتنه‌گران به دست مردم و نمایش عظمت و شکوه این ملت با مختصاتی چون عمل بر مبنای تکلیف دینی و داشتن بصیرت سیاسی و هوشمندی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان از دستاورد حماسه نهم دی سال ۸۸ بوده است.

وی، تاکید کرد: حمایت همه‌جانبه مردم در حماسه نهم دی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌ها و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و نمایش عشق به ولایت و روحیه ولایتمداری و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری از بزرگترین دستاوردهای حماسه نهم دی سال ۸۸ بوده است.

کد خبر 5667908

منبع: mehrnews-5667908

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید