یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » مدیر جدید روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی معرفی شد

مدیر جدید روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی معرفی شد

کد خبر: 5518

مشهد ـ آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید و سابق روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی برگزار و محسن فرجادی به عنوان سرپرست جدید این روزنامه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه سرپرست روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی با حضور جمعی از مدیران رسانه، شورای شهر و آستان قدس رضوی در هتل فرهنگ و هنر برگزار شد.

یکی از مزیت‌های مهم خراسان مفاخر آن است

در این مراسم همایون امیرزاده، رئیس سازمان شهرستان‌ها مؤسسه اطلاعات با اشاره به مزیت‌های خراسان رضوی اظهار کرد: مزیت حرم مطهر رضوی در ایران بی‌مثال است. این مکان صرفاً جای تجمع جمعیت نیست بلکه این حرم در پاسداشت فرهنگ ایران بسیار مؤثر بوده است. بسیاری از آثار فرهنگی و هنری که در حملات دشمنان به تاراج رفته و دیگر آثاری از آن نیست، در حریم رضوی پاسداری شده که این ظرفیت بی‌بدیل است و می‌توان به آن توجه ویژه داشت.

امیرزاده با بیان اینکه یکی از مزیت‌های مهم خراسان مفاخر آن است، گفت: باید گرد و غبار فراموشی مفاخر استان زدوده شود. همچنین مزایای اقتصادی استان باید دیده شود و مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد. علاوه بر این نیز همسایگی این استان با کشورهای همجوار، به خصوص کشورهای فارسی‌زبان از دیگر مزایای خراسان است.

فعالیت در رسانه بازنشستگی ندارد

موسی‌الرضا حاجی بلگو، نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: روزنامه اطلاعات یک روزنامه باسابقه، باقدمت و دارای یک پیشینه و سابقه فعالیت خوب است.

وی خطاب به مدیر سابق این روزنامه در خراسان رضوی افزود: فعالیت در رسانه بازنشستگی ندارد؛ لذا از آقای غفاریان می‌خواهم در کنار رسانه‌ها و کمک‌احوال آن‌ها باشند تا شاهد تحول بیشتر فضای رسانه‌ای کشور باشیم.

ار مرحوم محمد حسن صالحی تاسی گرفتم

محمدفرید غفاریان، مدیر سابق روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی نیز در ادامه اظهار کرد: من در سال ۱۳۶۱ که به این سمت منصوب شدم، با وجود اینکه دستی بر قلم داشتم اما سابقه مطبوعاتی نداشتم بنابراین قرار بود موقتاً مدیریت را عهده‌دار شوم، اما این موقت بودن با تمدید ۲ ماه به ۲ ماه تا سال ۱۳۷۲ تمدید می‌شد. من این مجموعه را منظم تحویل گرفتم و از آنجا که تجربه نداشتم از مرحوم محمدحسن صالحی تأسی کردم. او از خوشنام‌ترین فعالان رسانه‌ای استان بود و من سعی کردم همان روال او را ادامه دهم و به آقای فرجادی نیز توصیه می‌کنم همین روال را ادامه دهد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

روزنامه اطلاعات از ۲ جهت نوستالژیک است

سید جلال فیاضی، پیشکسوت رسانه نیز در ادامه این مراسم گفت: برای من روزنامه اطلاعات از ۲ جهت یک روزنامه نوستالژیک است. ابتدا اینکه آشنایی من با این روزنامه از دوران نوجوانی که خبرنگار افتخاری روزنامه بودم اتفاق افتاد و از منظر دیگر هم برای من نوستالژیک است، چرا که بعد از اینکه مأموریت تأسیس روزنامه قدس را گرفتم، با توجه به اینکه تجربه‌ای در روزنامه‌داری نداشتم، اولین دیدارم برای کسب تجربه با مرحوم دعایی بود.

امیدوارم مؤثر واقع شویم

همچنین سید محسن فرجادی، سرپرست جدید روزنامه اطلاعات در خراسان رضوی نیز در ادامه مراسم ضمن اشاره به سالگرد سردار سلیمانی و تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) افزود: امیدوارم به برکت این روزها فرصتی ایجاد شود تا مؤثر واقع شویم و این همزمانی با این روزها را به فال نیک می‌گیرم و خوشحالم جایگاه ارزشمند یکی از بزرگان و پیشکسوتان رسانه استان را تحویل می‌گیرم.

کد خبر 5667805

منبع: mehrnews-5667805

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید