چهارشنبه، 2 خرداد 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

کد خبر: 5497

زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف سلاح جنگی و تریاک توسط مرزبانان هنگ‌های مرزی سیرکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ‌های مرزی سیرکان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر، به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان افزود: مرزداران غیور ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد خودرو را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد دو قبضه کلاش، هفت تیغه خشاب، و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی کلاش، مقدار ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

این مقام ارشد مرزبانی با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرزی افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران درمرزهای شرق کشور تلاش می‌کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

در این زمینه پرونده اولیه تشکیل، متهمان به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 5667519

منبع: mehrnews-5667519

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید