شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » حضور ۳۲۰۰ کردستانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

حضور ۳۲۰۰ کردستانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

کد خبر: 5496

سنندج- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور و با حضور سه هزار و ۲۰۳ نفر در روزهای پنج شنبه وجمعه این هفته برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، جهانگیر الیاسی اظهار کرد: در اجرای مواد ۵، ۱۱و ۲۱ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی در روزهای هشتم و نهم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳ هزار و۲۰۳ نفر شامل ۲ هزار و ۵۸۷ نفر آقا و ۶۱۶ نفر خانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده اند که با شرکت در آزمون و کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می‌کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح و در ۳حوزه شهر سنندج در محل دانشگاه کردستان، سقز در محل دانشگاه علمی کاربردی و قروه در محل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

الیاسی خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون حدود ۲ ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.

کد خبر 5667536

منبع: mehrnews-5667536

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید