سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ویژه برنامه «شبی با شهدا» در اردبیل برگزار می‌شود

ویژه برنامه «شبی با شهدا» در اردبیل برگزار می‌شود

کد خبر: 5487

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه «شبی با شهدا» به همت هیات شهیده گمنام فعالان کانون‌های مساجد شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه برنامه «شبی با شهدا» به همت هیأت شهیده گمنام فعالان کانون‌های مساجد شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زنده‌نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت توسط جوانان و نوجوانان در مساجد بیان کرد: این مراسم روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در در کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان با حضور پیکر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: برپایی آئین عزاداری، تجدید میثاق اعضای کانون‌های مساجد با شهدا و پخش احسان از جمله بخش‌های این مراسم خواهد بود که برگزاری این آئین‌ها عشق و ارادت فعالان کانون‌های مساجد به شهدا را نشان می‌دهد.

آمون با بیان اینکه باید تلاش شود سبک زندگی شهدا برای نوجوانان و جوانان تبیین شود زیرا دشمنان اسلام و ملت ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضد ارزش هستند، گفت: این حرکت‌های فرهنگی پیام‌های مهمی برای دشمنان دارد که هنوز نوجوانان و جوانان پایبند انقلاب و اسلام هستند و همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنها خنثی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از ترویج فرهنگ شهدا ناراحت هستند چون فرهنگ شهدا نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما موظف هستیم با برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهیم.

کد خبر 5667438

منبع: mehrnews-5667438

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید