یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برخورد جدی با گروه هایی که قصد ایجاد نا امنی در کشور دارند

برخورد جدی با گروه هایی که قصد ایجاد نا امنی در کشور دارند

کد خبر: 5485

لنگرود- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۴ سال است که با انواع توطئه ها و دشمنی ها مواجه هستیم گفت: ایران با هر گروهی که سبب نا امنی شوند مماشات نکرده و برخورد جدی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و تکاوران تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان اظهار کرد: حضور این تیپ در رزمایش بزرگ نیروی زمینی در منطقه ارس بسیار ارزشمند بوده است که مورد توجه فرمانده کل سپاه و فرماندهان نیروی زمینی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که با انواع دشمنی‌ها و توطئه‌ها مواجه هستیم افزود: حمله قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه به گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که نشان داد ایران با هیچ گروهی که قصد ایجاد نا امنی دارد مماشات نکرده و برخورد جدی با دشمنان نظام خواهد داشت.

سردار شریف با اشاره به جنگ بین اوکراین و روسیه گفت: در حال حاضر این اوکراینی‌ها نیستند که مشغول مبارزه با روس‌ها هستند بلکه آمریکایی‌ها نیز در آنجا حضور دارند و در برابر روس‌ها مقابله می‌کنند و این از کارشناسان نظامی و تصویب بودجه‌ها مشهود است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در خاطرات خود از در اختیار داشتن شیلات تا نفت در ایران می‌گویند و خود را اختیار دار ایران می‌دانستندادامه داد: جمهوری اسلامی با این امر مقابله کرد و دست آنها را از کشور قطع کرد و اکنون کشور ما این توانایی را دارد با تکیه بر توان داخلی پهباد آنها را از آسمان به زمین بکشاند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در گذشته دشمنان خارجی و منافقین و تروریست‌ها برای نابودی جمهوری اسلامی اتحاد بسته بودند افزود: اما امروزه این کشور توسط جوانانمان اداره می‌شود بنابراین دعوا بر سر استقلال کشور است و نه بر سر حجاب و مسئولان باید این را برای مردم تبیین کنند.

شریف به ۱۷ هزار کشته در دوران دفاع مقدس اشاره کرد که گروه منافقین به عنوان ستون پنجم دشمن در مقابل ایران قرار داشت اضافه کرد: گروهکی که بیشترین آسیب را به مردم و کشور زده حالا خود را دلسوز ایران می‌داند و فجایعی که خود به بار آورده را به دست فراموشی سپرده و برای کشور رئیس جمهور انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما ۵ هزار شهید تقدیم کردیم تا کردستان و شهرهای آن را آزاد کنیم و مردم را از دست آنها نجات دهیم ادامه داد: حالا قاتل رسمی سردار شهید سلیمانی برای کشور ما رئیس جمهور تعیین می‌کند اینها دوباره هوس برگشت به ایران را دارند.

سردار شریف با بیان به اینکه خاندان پهلوی به چپاول و وابستگی معروف هستند حالا به فکر آزادی ملت ایران افتاده‌اند اضافه کرد: دشمن از جمهوری اسلامی ضربه خورده است و جوانان باید بدانند که فضای مجازی ابزاری برای دشمنان محسوب می‌شود آنها می‌خواهند اجازه ندهند جوانانمان ذهن و روح آنها با واقعیات آشنا شود.

وی به آمار بالای تحصیلکردگان در کشور و وجود برخی ضعف‌ها و مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: ایران از تمامی تحریم‌ها و دشمنی‌ها عبور کرد و امروز در خیلی از حوزه‌ها متخصص دارد و در همین جا با تمام قدرت اعلام می‌کنیم دشمن در برابر ما کاری نمی‌تواند انجام دهد و شیطنت‌های مجازی دشمنان نشان دهنده ضعف آنهاست.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اعلام اینکه ایران در زمینه سد سازی بسیار قدرتمند عمل کرده است اما علی رغم این پیشرفت‌ها در مقابله با امپراطوری رسانه‌ای غرب نمی‌تواند مقابله کند افزود: جوانان کشورمان با تخصصی که دارند در چند سال آینده معضل کمبود آب را برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از شهید شدن جوانانمان و یا آن فردی که اعدام می‌شود خوشحال می‌شوند افزود: برای آنها بسیجی، نظامی و یا فرد اعدام شده هیچ فرقی ندارد بلکه همه این افراد در سبد آنها قرار دارد.

سردار شریف با اشاره به اینکه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی همانند یک ترم تحصیلی و درسی بار معنایی داشت افزود: راه شهدایی چون شهید سلیمانی راه مورد قبول همه مردم است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین و افشای ماهیت دشمن در این روزها برای مردم و نسل جوان بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی توهم سقوط ایران را دارند در صورتیکه سفارتخانه و کنسولگری این کشورها در ایران فعال است و می‌دانند که در اینجا چه می‌گذرد.

سردار شریف به اتفاقات چند روز گذشته فرانسه اشاره کرد و گفت: در اعتراضات پاریس نیز شاهد اعتراضات گسترده هستیم که چند صد نفر بازداشت و ۵ هزار خودرو آتش گرفت اما مشاهده می‌کنیم نه اینترنشنالی پوشش می‌دهد و نه در این خصوص هشتگی زده می‌شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران نیز فرزندان ما هستند که فریب دشمن و فضای مجازی را خورده‌اند تا جائیکه با نیم ساعت صحبت از ما گله مند می‌شوند دستاوردها را چرا زودتر به ما نگفته‌اید افزود: قدرت باید طوری اعمال شود که سبب شاد شدن دشمنان نشود.

کد خبر 5667421

منبع: mehrnews-5667421

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید