دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح ویژه تأمین مسکن جوانان البرز در اسرع وقت ارائه شود

طرح ویژه تأمین مسکن جوانان البرز در اسرع وقت ارائه شود

کد خبر: 5480

کرج- استاندار البرز گفت: یکی از مهمترین مسئولیت‌های قرارگاه تأمین مسکن ارائه طرح ویژه ای با عنوان مسکن جوانان است که باید در کمترین زمان ممکن تهیه و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در جلسه قرارگاه تأمین مسکن استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تمرکز ویژه مدیران در راستای تحقق اهداف این قرارگاه، افزود: باید تعاونی‌های مسکن تمامی ادارات و دستگاه‌های استان راه اندازی شود و در غیر این صورت، عدم نیاز پرسنل به مسکن طی نامه‌ای از سوی مدیر مربوطه کتبی اعلام شود.

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان بسته‌های حمایتی و ویژه ای در جهت حمایت از تعاونی‌ها و مسکن محرومین پیش بینی و اعلام کند.

عبداللهی گفت: ایجاد مسکن‌های کارگری با استفاده از مشارکت بخش خصوصی و همچنین واگذاری زمین بویژه در شهرستان اشتهارد مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین مسئولیت‌های این قرارگاه، ارائه طرح ویژه ای با عنوان مسکن جوانان است که باید در کمترین زمان ممکن تهیه و اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: با توجه به فعالیت قرارگاه مسکن، انتظار می‌رود که مردم شاهد تحول ملموسی در این زمینه باشند در غیر این صورت اقدامات و جلسات مورد قبول نخواهند بود.

وی افزود: براساس بازدیدهای صورت گرفته از مسکن‌های مهر استان و دیدار و گفتگو با مردم، مشکلات و کمبودها احصا شده بنابراین مدیران مربوطه باید نسبت به حل آنها اقدام کنند.

عبداللهی با اشاره به لزوم مصرف بهینه گاز، گفت: اکنون تناسبی بین مصرف‌های عموماً بی رویه و تولید گاز، وجود ندارد بنابراین باید الگوی مصرف با فرهنگ‌سازی و اراده‌ای جدی، تغییر یابد.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و… باید در راستای نیل به هدف صرفه جویی حداقل ۳۰ درصدی گاز در ادارات مربوطه اقدام لازم را داشته باشند.

کد خبر 5667488

منبع: mehrnews-5667488

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید