سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۵۰ ویژه برنامه قرآنی در استان بوشهر برگزار می‌شود

۵۰ ویژه برنامه قرآنی در استان بوشهر برگزار می‌شود

کد خبر: 5446

بوشهر- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری بیش از ۵۰ ویژه برنامه قرآنی به مناسبت سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ۱۳ دی ماه و سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت، مراکز قرآنی استان بوشهر با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها، با برگزاری محافل قرآنی، کرسی‌های تلاوت، مراسم سوگواری و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی این روز سرنوشت ساز را گرامی خواهند داشت.

وی افزود: نشست روایت‌گری با موضوع قرآن و مکتب حاج قاسم، بررسی نقش کودک قرآنی در مکتب حاج قاسم و برگزاری کاروان قرآنی در موطن شهدای مدافع حرم از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی در ۱۰ شهرستان و برگزاری محفل ویژه دختران حاج قاسم توسط هیئات اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان نیز از جمله ویژه برنامه‌های شاخص در استان به شمار می‌روند.

احمدی منفرد، برگزاری نشست‌های بصیرتی، جلسه شناخت و معرفی سردار به نسل جوان و نوجوان در شهرستان‌ها و همچنین غبارروبی قبور شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدای روستای چارک را از جمله برنامه‌های این روز عنوان کرد.

کد خبر 5667051

منبع: mehrnews-5667051

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید