شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » فاطمه زهرا(س) الگوی ولایت مداری است

فاطمه زهرا(س) الگوی ولایت مداری است

کد خبر: 5379

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه فاطمه زهرا(س) الگوی ولایت مداری است، گفت:توطئه دشمنان با حضور مردم باطل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح سه شنبه در مراسم تشییع ۶۵ شهید گمنام دفاع مقدس در ایلام گفت: در زمانی که دشمنان سعی داشتند نام شهدا را به فراموشی بسپارند، شهیدان آمدند تا بار دیگر ثابت کنند که شهیدان زنده هستند.

وی افزود: در زمانی مرد از نامرد قابل تشخیص نبود شهیدان به میدان آمده و در مقابل دشمنان ایستادند و با خون خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطر نشان کرد: این اخلاص رزمندگان ما بود که خواستند گمنام بمانند و مانند حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام بمانند و امروز خواست خدا بود که شهیدان امروز بیایند و بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: اکنون که دشمنان با جنگ ترکیبی و حصر سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی که ایجاد کرده‌اند تا از نور انقلاب بکاهد، شهیدان به مشیت الهی آمدند تا راه را به ما نشان داده و به دشمنان نشان دهند که انقلاب اسلامی برخواسته از دل مردم است.

وی بیان داشت: شهدای عزیز باید بدانند که همرزمان شما و مردم عزیز پای کار انقلاب و به فرامین رهبر انقلاب گوش می‌دهند و در لحظه‌های حساس به میدان خواهد آمد همچنین مردم شهید پرور ایلام ادامه دهنده راه شما هستند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در صدر اسلام و به وسیله دشمنان اهل بیت اتفاق افتاده است گفت: آثار شومی را که می‌بینیم که جهان اسلام را فراگرفته با مدیریت دشمنان اسلام اتفاق افتاده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: فاطمه زهرا (س) الگو و اسوه ولایت مداری است و امروز از محل قبر ایشان کسی خبر ندارد تا مردم راز مظلومیت اهل بیت را بدانند و ادامه دهنده راه ولایت و اهل بیت باشند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان ولایت فقیه را هدف قرار داده و به دست افراد خود باخته و خود فروخته مسجد و قرآن را آتش زده تا مردم را از ولایت دور کنند ولی باید بدانند اسلام، ولایت و ارزش‌های اسلامی در دل مردم جا داشته و حاضرند برای آن خون بدهند و اینها عددی نیستند در برابر اراده مردم.

وی در پایان تصریح کرد: امروز مردم ایلام در مراسم شهدا نشان دادند که راه ما، راه انقلاب و در پرتو ولایت فقیه است.

کد خبر 5666361

منبع: mehrnews-5666361

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید