شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با معاون استاندار برگزار شد

نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با معاون استاندار برگزار شد

کد خبر: 5374

خرم‌آباد- نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم‌اندیشی، گفت‌وگومحور و پرسش و پاسخ معاون عمرانی استاندار لرستان با جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، درباره نظام مسائل عمرانی استان لرستان، برگزار شد.

نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با معاون استاندار برگزار شد

در این نشست گفت‌وگومحور، اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان به‌ویژه اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها، توصیه‌ها، انتقادها و راهکارهای پیشنهادی خود درباره مشکلات، مسائل و چالش‌های مربوط به حوزه زیرساختی عمران استان را با معاون عمرانی استاندار لرستان، در میان گذاشتند.

هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی، بهره‌گیری هرچه بهتر و اثرگذارتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام دانشگاهی استان لرستان برای کاستن از نظام مسائل استان است.

نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با معاون استاندار برگزار شد

همچنین، تعدادی از مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های دانشگاه لرستان در این نشست حضور داشتند و با رویکرد مطالبه‌گری، درباره چیستی و چرایی چالش‌های استان لرستان، گفته‌های خویش را خطاب به معاون عمرانی استاندار لرستان، بیان کردند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان نیز در سخنان کوتاهی، ضمن تأکید بر تقویت ارتباط بین دانشگاه لرستان با سازمان‌های اجرایی استان از جمله استانداری لرستان، اعلام کرد دانشگاه لرستان، آماده است در قالب نشست‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز تخصصی و مسئله‌محور، در کاستن از نظام مسائل استان لرستان، مشارکت اثرگذار کیفی داشته باشد.

نشست اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با معاون استاندار برگزار شد

در این نشست، مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه لرستان برای گسترش ارتباط بین دانشگاه لرستان با جامعه و صنعت، ارائه کرد.

کد خبر 5666362

منبع: mehrnews-5666362

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید