سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » شکست نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال

شکست نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال

کد خبر: 5362

مشهد - تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در مقابل حریف آبادانی خود تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم آویژه صنعت پارسا که در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال در مقابل تیم پالایش نفت آبادان قرار گرفته بود با نتیجه ۷۴ بر ۷۰ شکست خورد.

تیم آویژه صنعت پارسا در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال در مجموعه ورزشی سجاد مشهد میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود.

این تیم در دور رفت مسابقات لیگ برتر روز ۲۱ مهر با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ موفق شده بود تیم پالایش آبادان را شکست دهد و این تیم به منظور جبران شکست دور رفت پا به میدان گذاشته بود.

تیم میزبان کوارتر نخست را با نتیجه ١٧ بر ١٤ به نفع خود رقم زد. کوارتر دوم با نتیجه ١٣ بر ١٠ به نفع پالایش نفت به پایان رسید. با شروع کوارتر سوم، نماینده خراسان رضوی مجدداً نبض بازی را در دست گرفت و توانست ٢١ بر ١٧ پیروز شود.

آویژه صنعت پارسا کوارتر چهارم را هم طوفانی آغاز کرد و حتی ١٠ امتیاز از حریف پیش افتاد اما در دقایق پایانی، این تیم آبادانی بود که توانست امتیازهای عقب افتاده را جبران کند و این کوارتر را با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ به سود خود به پایان برساند و در مجموع با نتیجه ٧٤ بر ٧٠ پیروز میدان شود.

پیش از این مسابقه تیم میزبان با ۲۳ امتیاز در رتبه ششم و تیم مهمان با ۲۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر قرار داشت.

تیم آویژه صنعت در دیدار بعدی خود روز ۱۲ دی با مهرام تهران مسابقه خواهد داد و تیم پالایش نفت آبادان نیز در این روز میزبان رعد پدافند هوایی است.

کد خبر 5666169

منبع: mehrnews-5666169

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید