جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تعامل و همکاری هلال احمر و کمیته امداد استان بوشهر افزایش می یابد

تعامل و همکاری هلال احمر و کمیته امداد استان بوشهر افزایش می یابد

کد خبر: 5359

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: باید با تمام توان و امکانات و تعامل بیشتر خدمات خوب ارائه دهیم که در آینده با کمک هلال احمر این اتفاقات خوب بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میری عصر دوشنبه در نشست با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و گفت: هلال احمر را نزدیک ترین ارگان فعالیتی با توجه به فعالیتش، به کمیته امداد می‌دانیم و این تبادل تجربه و هم افزایی بین کمیته امداد با هلال احمر مطمئناً به خدمت رسانی مطلوب منجر خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد اما خمینی (ره) استان بوشهر ادامه داد: در این شرایط نامطلوب اقتصادی باید با تمام توان و امکانات و تعامل و هم افزایی بیشتر خدمات خوب و در خور ارائه دهیم.

وی ادامه داد: این منفعت مستقیماً به مردم برگردد و این رسالت نهایی هر دو سازمان است که بحمدالله شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در آینده نزدیک با کمک هلال احمر این اتفاقات خوب بیشتر خواهد شد.

در ادامه این نشست هر یک از حوزه‌های دو دستگاه اجرایی به بیان فعالیت‌های خود پرداختند و همچنین مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین دو دستگاه پس از تنظیم و تدوین در آینده‌ای نزدیک به امضا برسد.

کد خبر 5665904

منبع: mehrnews-5665904

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید