جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر دنبال می‌شود

توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر دنبال می‌شود

کد خبر: 5356

بوشهر- رئیس جمعیت مامایی استان بوشهر از شروع فعالیت جمعیت مامایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش پر رنگ حرفه مامایی در سلامت زنان و کودکان و دستیابی به سیاست‌های نوین فرزند آوری و جوانی جمعیت در جامعه و نیاز مبرم استان به یک تشکل حرفه‌ای منسجم، پس از سال‌ها تلاش و پیگیری مستمر توانستیم فعالیت جمعیت مامایی را آغاز کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت مامایی استان بوشهر تصریح کرد: این جمعیت به‌منظور اعتلای سطح دانش و توانمندسازی ماماها در جهت رسیدن به اهداف این حرفه که همانا سلامت زنان و کودکان این سرزمین است تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه در اولین جلسه رسمی هیئت‌مدیره جمعیت مامایی، اهداف این جمعیت مشخص شد گفت: توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر در راستای فرمایشات معظم رهبری، در خصوص جوانی جمعیت و فرزند آوری و ایجاد بستر مناسب جهت رشد فردی و تحکیم خانواده از مهم‌ترین اهداف جمعیت مامایی است.

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت مامایی استان بوشهر گفت: کوشش در مسیر ارتقای آموزشی و علمی ماماها به‌منظور ارائه بهتر خدمات به مادران و کودکان کم برخوردار جهت سیادت و خودکفایی جامعه و تلاش پیگیر در جهت تأمین نیازهای بهداشتی – درمانی و آموزشی جامعه با بهره‌گیری از نظرات متخصصین مربوطه از دیگر اهداف جمعیت مامایی است.

کد خبر 5665926

منبع: mehrnews-5665926

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید