دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » اسلام سلامت بشر را تضمین می‌کند

اسلام سلامت بشر را تضمین می‌کند

کد خبر: 5340

مشهد ـ دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: رفع مشکلات و جلوگیری از بروز بسیاری از معضلات در گرو تبیین صحیح منظومه فکری اهل بیت (ع) است، اسلام سلامت بشر را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی ظهر دوشنبه در مراسم «خطابه ای برای تبیین» در مشهد اظهار کرد: اسلام به عنوان دین کامل و پیشرو از نگاهی عمیق و گسترده نسبت به جایگاه و مساله زن برخوردار است.

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: امروز آنچنان که باید به جایگاه و ارزش یگانه بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته نشده است و تبیین درست رابطه میان این بانو با پدرشان حضرت محمد (ص) و همسرشان حضرت علی (ع) و فرزندان ایشان ضروری است.

وی با بیان اینکه اسلام سلامت بشر را تضمین می‌کند، بیان کرد: رفع مشکلات و جلوگیری از بروز بسیاری از معضلات در گرو تبیین صحیح منظومه فکری اهل بیت (ع) است، اسلام سلامت بشر را تضمین می‌کند.

رمضانی بیان کرد: اگر دچار اشتباه و لغزش شویم تنها به واسطه عدم تبیین صحیح منظومه فکری اهل بیت (ع) است.

خطبه «فدکیه» حضرت فاطمه (س) از بیان شیوا و مفهوم خاصی برخوردار است

در ادامه حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: خطبه «فدکیه» حضرت فاطمه (س) از بیان فصیح، رسا، شیوا، شفافیت، صراحت و مفهوم خاصی برخوردار است و هیچگاه از انصاف تعادل بیان و کلام خارج نمی‌شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: مراسم امروز نیز برای بیان و فهم دقیق خطبه فدکیه است که کمتر به آن توجه شده است، خوانش این کلمات ضمن ادای دین به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) منجر به شناخت بیشتر از مفاهیم دینی می‌شود.

کد خبر 5665980

منبع: mehrnews-5665980

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید