یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بروکراسی‌های اداری کمر تولیدکنندگان را شکسته است

بروکراسی‌های اداری کمر تولیدکنندگان را شکسته است

کد خبر: 5338

یاسوج _فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بروکراسی‌های اداری، کمر تولیدکنندگان را شکسته و مردم و کشاورزان و تولیدکنندگان را خسته کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرم‌دل، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بخش کشاورزی به عنوان یک بخش مولد و اشتغال‌زا باید در دوره جدید از بند این پیچیدگی‌های اداری و بروکراسی‌ها رها شود.

وی بیان داشت: بنیاد تعاون سپاه را برای سرمایه‌گذاری به استان می‌آوریم و این کار نیاز فعلی کشاورزی استان در همه شاخه‌ها و زیرشاخه‌های آن است.

خرم دل اظهار داشت: باید اذعان کرد که جهاد کشاورزی پای کار است، برای آنچه متعهد شده، برنامه عملیاتی و علمی ارائه کرده و رسالت سنگینی هم در امنیت غذایی دارد، بنابراین سپاه با همه وجود در کنار متولی ارشد بخش کشاورزی و سیاست‌های اجرایی اوست و هر کاری لازم باشد با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران انجام خواهیم داد.

وی افزود: احداث زنجیره‌های تولید و سیاست احداث مجتمع‌های تولیدی در کنار موفقیت‌های سازمان جهاد کشاورزی در دو طرح کلان نظام یعنی کشاورزی قراردادی و طرح جهش تولید ارزشمند و امیدوارکننده است و حمایت از برنامه‌های این بخش با توجه به نقش آن در ایجاد اشتغال و درآمد، ضروری است.

کد خبر 5665741

منبع: mehrnews-5665741

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید