جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دستگیری عاملان سنگ پرانی‌های قصرشیرین

دستگیری عاملان سنگ پرانی‌های قصرشیرین

کد خبر: 5336

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان سنگ پرانی‌های قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از فراخوان‌های متعدد شبکه‌های معاند مبنی بر اعتصاب کامیون داران، تعدادی افراد در همراهی با دشمنان نظام و انقلاب اقدام به ایجاد مزاحمت و سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها کردند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر چند مورد سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها در مسیرهای منتهی به بازارچه‌های مرزی پرویزخان و خسروی که جز فعال‌ترین بازارچه‌های کشور هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا مأموران انتظامی قصرشیرین با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت آنها را متوقف و نسبت به دستگیرشان اقدام کردند.

جاویدان ادامه داد: در بازرسی از موتورسیکلت توقیفی، تعدادی میخ دست ساز که برای پرتاب روی جاده و پنچرکردن لاستیک کامیون‌ها ساخته شده است، کشف شد.

وی در پایان از معرفی ۲ جوان ۲۹ و ۳۲ ساله به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با چنین افرادی که برای دیگران مزاحمت ایجاد و خواسته یا ناخواسته در مسیر همسویی با دشمنان قرار گرفته اند جز اولویت‌های اصلی پلیس است.

کد خبر 5665645

منبع: mehrnews-5665645

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید