شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » برگزاری ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم دانش آموزان در دزفول

برگزاری ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم دانش آموزان در دزفول

کد خبر: 5334

اهواز- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان کشور به میزبانی شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم حسینی زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر قرآنی در آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: خوزستان، میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش کشور در سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها خوزستان میزبان مسابقات کشوری نبوده که با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دزفول چنین اتفاقی افتاده است، ادامه داد: برای انتخاب شهر میزبان، شاخص‌های مختلفی بررسی و دزفول به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد؛ یکی از این دلایل ظرفیت نیروی انسانی شهر و مجموعه منسجم آن است که امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

حسینی زاده بیان کرد: کمیته‌های ۱۲ گانه در خصوص برگزاری این مسابقات تشکیل و کار کمیته‌ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات، بزرگترین رویداد قرآنی در وزارت آموزش و پرورش است، افزود: از کل ظرفیت استان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات استفاده می‌شود.

معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه این مسابقات با حمایت‌های استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان انجام می‌شود، گفت: دانش‌آموز پسر از ۱۴ تا ۱۶ بهمن و دانش آموزان دختر از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه در این مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

کد خبر 5665630

منبع: mehrnews-5665630

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید