یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در قم برگزار می شود

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در قم برگزار می شود

کد خبر: 5333

قم- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مرحله استانی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در قم خبر داد.

عبدالعلی براتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در قم اظهار داشت: مرحله استانی این جشنواره قرآنی از روز یکشنبه ۴ دیماه و به مدت یک هفته در پردیسان، جامعه الزهرا (س) و ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه در بلوار ۱۵ خرداد قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه حدود ۸ هزار نفر در پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از سراسر کشور شرکت کردند بیان داشت: در مجموع حدود ۳۰ درصد از شرکت کنندگان در قم حضور دارند.

وی در خصوص نحوه ارزیابی و سطح سنجی شرکت کنندگان نیز گفت: در مرحله سطح سنجی مسابقات شفاهی که در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزار شد، حدود ۳ هزار تماس تلفنی با شرکت‌کنندگان برقرار و این افراد پس از ارزیابی و سطح سنجی به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: تعداد ۲۳ داور مرد و زن، در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان را داوری می‌کنند.

کد خبر 5665638

منبع: mehrnews-5665638

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید