پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت برگزاری نشست‌های فرهنگی در مراکز علمی کرمانشاه

ضرورت برگزاری نشست‌های فرهنگی در مراکز علمی کرمانشاه

کد خبر: 5312

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان گفت: نشست‌های فرهنگی در مراکز علمی کرمانشاه باید برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد مهدی موعود استان کرمانشاه اظهار کرد: سرمایه گذاری معنوی و علمی در دانشگاه و آموزش و پرورش اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ما باید جلسات را در مراکز علمی و دانشگاهی اجرا کنیم تا فضای آنجا با مباحث عمیق مهدوی، عاشورایی و دینی همراه شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: چرا برای برنامه‌های عمیق استانی از افرادی دعوت می‌شود که بارها و بارها در جلسات شرکت کرده‌اند و باید دانش آموزان و دانشجویان را با این جلسات و مباحث آشنا کنیم.

علما با اشاره به توطئه‌های عمیق دشمن برای فریب جوانان، بیان کرد: دشمن روی جوانان ما سرمایه گذاری کرده و ما هم باید با آموزش و تربیت درست است فرزندان خود را نسبت به توطئه‌های آنان آگاه کنیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم به اعتراف دشمن عاشورا و برنامه‌های مهدویت یک اصل برای حفظ جوانان است و باید این موارد را تقویت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت قشر جوان در نگاه رهبری، گفت: باید ببینیم چگونه مقام معظم رهبری شش ساعت به دانشگاه می‌روند و با دانشجویان دیدار و گفتگوی صمیمانه داشتند، باید ما هم این حرکت رهبری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

علما تأکید کرد: نمی‌توانیم دانشگاه و آموزش و پرورش را رها کنیم زیرا سرمایه بی بدیل آینده کشور همین جوانان هستند و باید آموزه‌ای عمیق مهدوی، علوی و عاشورایی را برای جوانان پیاده کنیم.

وی با اشاره به جفای آمریکا، بیان کرد: از زمان مصدق تا کنون آمریکا به ما خیانت کرده و این موضوع بسیار مهم را جوانان نمی‌دانند ما که می‌دانیم باید آموزش دهیم و شایسته است برای جوانان اتاق فکر درست کنیم و مدام به روز رسانی شود و برنامه‌های علمی و مستدل داشته باشیم که مهدویت یکی از آنان است.

کد خبر 5665562

منبع: mehrnews-5665562

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید