یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » دشمن با تهاجم فرهنگی و بصیرتی پیچیده‌تری وارد صحنه می‌شود

دشمن با تهاجم فرهنگی و بصیرتی پیچیده‌تری وارد صحنه می‌شود

کد خبر: 5306

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به شکست دشمن در تهاجم ترکیبی علیه ملت ایران، گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و بصیرتی پیچیده‌تری وارد صحنه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان یگان سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: از زمانی که یکان حفاظت هواپیمایی در استان بوشهر تشکیل شده شاهد موفقیت عملیاتی و موفقیت خوشنامی این یگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه فرودگاه باعث شده تا دشمن نتواند یک عملیات موفق داشته باشد تصریح کرد: این یگان در بین مردم هم عملکرد خوبی داشته و تاکنون شاهد یک مورد شکایت هم نبوده‌ایم.

امام جمعه بوشهر تولید نیروی انسانی توانمند را یکی دیگر از برکات سپاه هواپیمایی استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: شرافت و کرامت از ویژگی‌های دیگر خانواده سپاه فرودگاهی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه توان خود را برای مقابله با ایران اسلامی وارد صحنه کرده است اضافه کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خود شکست خورده و از این به بعد با فتنه پیچیده‌تری به صحنه برمی‌گردد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن تهاجم فرهنگی و بصیرتی فوق‌العاده‌ای برای دگرگونی افکار در دستور کار دارد بیان کرد: دشمن در تلاش است که هویت دینی و ملی مردم را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فضا را پیچیده‌تر و آلوده‌تر می‌کنند خاطرنشان کرد: باید در مقابل دشمن کار فرهنگی مناسب صورت گیرد و برای افراد به‌ویژه نسل جوان و نوجوان بصیرت‌افزایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت جلسات قرآنی و بصیرتی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای تقویت هویت ملی و دینی در جامعه اقدام شود.

وی افزود: دشمن در عرصه تخریب هواپیمایی موفق نبوده و قطعاً روی پروژه‌های جدیدی کار می‌کند که چگونه می‌تواند امنیت پروازهای ما را با خطر مواجه کند و ما هم باید سیستم‌های امنیتی قوی‌تری داشته باشیم.

کد خبر 5665563

منبع: mehrnews-5665563

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید