سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مانور زلزله و اسکان اضطراری در گرمی برگزار می‌شود

مانور زلزله و اسکان اضطراری در گرمی برگزار می‌شود

کد خبر: 5276

گرمی- فرماندار شهرستان گرمی گفت: مانور زلزله و اسکان اضطراری ‍به مناسبت ۵ دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله در «محله موجره» گرمی برگزار می‌شود.

حسین مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مانور زلزله و اسکان اضطراری به مناسبت ۵ دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله در «محله موجره» گرمی برگزار می‌شود که در این مانور توان عملیاتی نیروهای امدادی حاضر در این برنامه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این مانور با همراهی دستگاه‌های خدمات رسان و جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها و نهادها رأس ساعت ۱۰ صبح دوشنبه در محل اجرای مانور واقع در محله موجره روبروی سالن ورزشی محله جوادیه جهت ارزیابی توان تیم‌های عملیاتی حاضر در این مانور حضور چشمگیر داشته باشند.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: روز پنجم دی ماه همزمان با واقعه زلزله بم در تقویم رسمی کشور روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است که با توجه به ضرورت آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی در برابر زلزله هر ساله برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی متنوع برگزار می‌شود.

مولایی ادامه داد: روز ملی ایمنی در برابر زلزله، در واقع روز گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است و هدف از یادآوری و بزرگداشت آن جلب نظر و توجه عمومی به مخاطرات ناشی از وقوع پدیده‌های طبیعی و کاهش خسارات ناشی از آن به ویژه تلفات جانی است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این مانور زمینه ارتقای آگاهی عمومی و شاخص‌های ایمنی در برابر زمین لرزه در کشور و به تبع آن در شهرستان فراهم می‌شود.

کد خبر 5665029

منبع: mehrnews-5665029

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید