یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کیش مرکز تجمیع کرسی‌های بین المللی ورزشی ایران انتخاب شده است

کیش مرکز تجمیع کرسی‌های بین المللی ورزشی ایران انتخاب شده است

کد خبر: 5239

کیش - وزیر ورزش و جوانان گفت که جزیره کیش به عنوان مرکز تجمیع کرسی‌های بین المللی ورزشی ایران برای ارتقای سطح دیپلماسی ورزشی کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سجادی در آیین بهره برداری از دفتر مشترک فدراسیون های «بادبانی» و «دریایی و ساحلی» در جزیره کیش اظهار کرد: هم اکنون ۳۵۰ نفر از صاحب نظران حوزه ورزش کشور در مجامع جهانی و آسیایی دارای ۴۰۰ کرسی هستند که در نظر داریم برای تقویت دیپلماسی این بخش مقری ویژه برای تجمیع آنها ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جزیره کیش به صورت منطقه آزاد اداره می شود و دارای پتانسیل های ویژه در حوزه زیرساخت های مختلف به عنوان مرکز تجمیع این کرسی ها انتخاب شده که در صورت تحقق این مهم می توانیم در وحدت رویه بین دارندگان این کرسی ها اقدامات مختلفی را انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین بر ایجاد سایت ویژه ورزش های «بادبانی» و «دریایی و ساحلی» در این جزیره تاکید کرد و افزود: نقاط غربی کیش یکی از مناطق مستعد ایجاد این سایت است تا بتوانیم در راستای قهرمان پروری رشته های این ورزش ها گام برداریم.

فدراسیون ورزش های «بادبانی» و «دریایی و ساحلی» به عنوان ۲ مورد از فدراسیون های ورزشی تازه تاسیس شده در ایران بوده که قرار است با اولویت استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور فعالیت خود را انجام دهند.

کد خبر 5664637

منبع: mehrnews-5664637

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید