دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اطلاعات ۲۳ درصد ودیعه‌گذاران تمتع استان سمنان تکمیل شد

اطلاعات ۲۳ درصد ودیعه‌گذاران تمتع استان سمنان تکمیل شد

کد خبر: 5234

سمنان - مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه ۲۳ درصد از ودیعه‌گذاران حج تمتع استان اطلاعات خود را تکمیل کردند، گفت: مابقی افراد در اسرع وقت اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

خلیل دلپاک در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کسانی که برای حج تمتع در سراسر استان سمنان همزمان با سال ۸۶ و قبل از آن اقدام کردند می‌بایست اطلاعات خود را به‌روز کنند، بیان داشت: چهار روش برای تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران از سوی سازمان حج و زیارت ابلاغ شده که یکی از راه‌ها تماس با شماره تلفن ۰۲۳۳۳۴۴۵۱۸۲ در ساعت‌های اداری است.

وی با بیان اینکه ارسال عدد یک به شماره ۵۰۰۰۴۰۷۵۰۰۰۴۸۰ از دیگر راهکارهای تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع استان سمنان است، ابراز کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، اطلاعات خودشان را تکمیل کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: مراجعه به یکی از دفاتر بیست و یک گانه زیارتی مجاز استان سمنان از دیگر راهکارهای شرکت در فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع است.

دلپاک بیان داشت: تکمیل اطلاعات برای افرادی است که آدرس منزل آن‌ها تغییر یا شماره تماس آن‌ها عوض شده باشد همچنین امکان دارد برخی ودیعه گذاران در این مدت فوت کرده باشند لذا نیاز است که اطلاعات افراد به‌روز رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۷۱۷ ودیعه گذار در استان سمنان وجود دارد که ۲۳ درصد از این افراد شامل سه هزار و ۱۵۰ نفر اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند، بیان داشت: همچنان ۷۷ درصد افراد ودیعه گذار اطلاعات خودشان را اعلام و بارگذاری نکرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین از رسانه‌ها و مبلغان خواست تا درباره اهمیت تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران اطلاع رسانی کنند، بیان داشت: از روحانین، مداحان و هیئات مذهبی درخواست داریم تا در مجامع مذهبی خصوصاً طی ایام فاطمیه این موضوع مهم را اطلاع‌رسانی کنند چرا که این طرح اهمیت بسزایی دارد.

کد خبر 5664617

منبع: mehrnews-5664617

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید