شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » روحانیون داشته های نظام را برای مردم بیان کنند

روحانیون داشته های نظام را برای مردم بیان کنند

کد خبر: 5230

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه روحانیون داشته های نظام را برای مردم بیان کنند، گفت: نوک حمله دشمن روحانیون هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی در محل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مجموعه سازمان تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی تاثیر گذار است و نیاز است در این مجموعه برای تاثیر گذاری بیشتر، همفکری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن توان مقابله فیزیکی با جمهوری اسلامی ندارند، لذا از درون برای مقابله با نظام تلاش می‌کنند.

امام جمعه ایلام افزود: باید روی افرادی که به هر شکلی فریب خورده‌اند و در سطح جامعه وجود دارد و نیاز به آگاهی دارند. کار شود، دشمن کاری کرده خدمات نظام دیده نشود، خدمات نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه داشته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مطرح اروپایی قابل رقابت است، افزود: در همه عرصه‌ها، جمهوری اسلامی با دنیای پیشرفته در حال رقابت است.

وی افزود: در عرصه‌های علمی، پزشکی، هسته‌ای، نظامی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، در همین بخش پزشکی امروزه افراد زیادی از خارج برای درمان وارد کشور می‌شوند.

وی افزود: باید داشته‌های نظام برای مردم گفته شود، در مسئله بیکاری ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد ولی فرهنگ کار ضعیف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار عنوان کرد: باید به صورت چهره به چهره با افراد صحبت کرد، بسیاری از مردم منطق پذیر هستند.

امام جمعه ایلام افزود: بسیاری از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر از کارهای خود پشیمان هستند، لذا فضا برای کار کردن وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید در روش‌های کار کردن تغییرات ایجاد شود، باید باعث رونق دادن مساجد و مدارس باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: اتاق اندیشه ورز در محلات، روستاها و شهرها تشکیل شود، برای افزایش تاثیرگذاری نقش اجتماعی روحانیون تلاش کنیم.

وی گفت: روضه‌های خانگی در استان رونق گرفته و همین فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه توان خوبی در استان داریم، افزود: باید خالصانه برای دین خدا گام برداریم و قطعاً سختی‌ها را باید تحمل کنیم.

کد خبر 5664641

منبع: mehrnews-5664641

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید