جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » استانداراصفهان از ظرفیت شورای شهر برای بیکاری و مسکن استفاده کند

استانداراصفهان از ظرفیت شورای شهر برای بیکاری و مسکن استفاده کند

کد خبر: 5223

اصفهان-عضو شورای شهراصفهان گفت: استاندار باید به میدان آمده و از ظرفیت دستگاه‌ها و شورای شهر برای حل مشکل بیکاری و مسکن که در اصفهان حاد است استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حاج‌رسولی‌ها صبح یکشنبه در نطق میان دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت یاد مرحوم عباس شیبانی اظهار کرد: وی از مدیران ساده زیست و سخت‌کوش در مجلس و شورای شهر بود.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: هرکس با توجه به شناختی که نسبت به مباحث اجرایی کشور دارد باید حقایق را برای مردم بگوید. از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه‌ها و ابعاد مختلف چندین برابر شده است و این دستاوردها باید برای مردم شرح داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چندین برابر دشمن خدمات کشور در حوزه‌های مختلف گفت: ۶ برابر شدن راه‌های اصلی کشور، ۲ برابر شدن میزان خطوط راه آهن، ۲۰ برابر شدن ظرفیت بنادر، ۳۰ برابر شدن سدهای مخزنی، ۱۴ برابر شدن تولید برق کشور از این جمله است.

وی افزود: با وجود حمله دشمن به کشور و ۸ سال درگیری با جنگ اما یک متر از خاک کشور را از دست ندادیم و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حاج رسولی‌ها تصریح کرد: آمار و ارقام بالایی برای توسعه حمل و نقل عمومی در مدیریت شهری اختصاص پیدا کرده است که باید انعکاس مطلوبی در رسانه‌ها پیدا کند. مردم باید از دستاوردهای مطلع شوند و در این خصوص باید رسانه‌ها اقدام جدی انجام دهند.

وی با اشاره به قوانین دست و پا گیر و لزوم برطرف کردن آن، گفت: طرح جامع ارتفاعات ۱۰ سال در شهر اجرا می‌شد اما اکنون شرایط متفاوتی دارد که سبب نارضایتی مردم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود را حل کنند و از این ظرفیت باید استفاده کرد.

وی با اشاره به مشکل بیکاری و مسکن در اصفهان گفت: استاندار باید به میدان آمده و از ظرفیت دستگاه‌ها و شورای شهر برای حل این مشکل که در اصفهان حاد است استفاده کند.

کد خبر 5664619

منبع: mehrnews-5664619

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید