پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اقتصاد کرمانشاه باید به سوی دانش‌بنیان شدن حرکت کند

اقتصاد کرمانشاه باید به سوی دانش‌بنیان شدن حرکت کند

کد خبر: 5173

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با تاکید بر نقش موثر دانش بنیان‌ها، گفت: اقتصاد کرمانشاه باید به سوی دانش‌بنیان شدن حرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که با حضور رئیس پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولان استانی در پارک شاهد برگزار شد، اظهار کرد: به منظور رشد ابعاد علمی و پژوهشی در استان کرمانشاه حمایت‌های لازم انجام گیرد.

وی افزود: بالندگی و رشد استان کرمانشاه در حوزه علمی و پژوهشی نیازمند همت و یاری همه جانبه و همگانی دارد که از طریق مجموعه‌های مربوطه به طور منسجم و روند فرآیندی باید دنبال شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر وجود برخی مشکلات در حوزه رشد و توسعه دانش بنیان‌ها و واحدهای فناور، تصریح کرد: با تکیه بر توانایی و ظرفیت‌های موجود باید تلاش‌های ییشتری جهت رفع این مشکلات و موانع موجود انجام گیرد تا شعار امسال محقق شود.

صحرایی با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: با تکیه بر این ظرفیت‌ها علاوه بر شکوفایی در استان کرمانشاه می‌توان در سطح کشوری نیز شاهد پیشرفت قابل توجهی در حوزه علمی و پژوهشی بود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد کرمانشاه باید دانش بنیان شود، ادامه داد: بدنه اقتصادی استان کرمانشاه در ابعاد مختلف نیازمند توجه و همتی جمعی خواهد بود که در همین راستا دانش‌بنیان‌ها به طور ویژه می‌توانند پیشران باشند و هرچقدر در این زمینه حرکت کنیم نتایج مطلوب‌تری در توسعه دریافت خواهیم کرد.

صحرایی در پایان با بیان اینکه ایجاد فضا برای بکارگیری مجموعه‌های هم افزا و همگرا موفقیت بیشتر کرمانشاه را به همراه دارد، گفت: کارهای جزیره‌ای در استان کرمانشاه نتیجه بخش نبوده و باید به طور هماهنگ در حوزه دانش‌بنیان‌ها حرکت کنیم.

کد خبر 5664001

منبع: mehrnews-5664001

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید