دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ضرورت فروش و تعیین تکلیف قانونی خودروهای توقیفی و مصادره‌ای

ضرورت فروش و تعیین تکلیف قانونی خودروهای توقیفی و مصادره‌ای

کد خبر: 5170

خرم‌آباد- مدیرکل دیوان محاسبات لرستان بر ضرورت فروش و تعیین تکلیف قانونی خودروهای توقیفی و مصادره‌ای در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمالی نژاد امروز شنبه در بازدید از محل نگهداری معتادین متجاهر و همچنین پارکینگ خودروهای توقیفی و مصادره‌ای ضمن قدر دانی از تلاش و مساعی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار داشت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا از راه‌های قانونی در راستای کمک به حل مشکلات مراکز ماده ۱۶ کمک کنیم.

وی همچنین، ساماندهی و بازگرداندن معتادان متجاهر به زندگی عادی که از اولویت‌های همه مسئولین استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر است، را به عنوان یک مطالبه همگانی در جامعه برشمرد و پیگیری و نظارت مستمر بر رفتار آنها پس از بهبودی را مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل دیوان محاسبات لرستان همچنین در جریان بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی و مصادره‌ای، بر فروش و تعیین تکلیف قانونی این اموال در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، همچنین نحوه هزینه کرد اعتبارات اختصاص یافته و میزان پیشرفت و اهداف پیش بینی شده در خصوص تعمیر و تجهیز این مراکز مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5663569

منبع: mehrnews-5663569

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید