یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ایجاد شغل برای ۵۶۰نفر توسط قرارگاه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید

ایجاد شغل برای ۵۶۰نفر توسط قرارگاه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید

کد خبر: 5167

بروجرد- امام جمعه بروجرد از ایجاد شغل برای ۵۶۰ نفر در این شهرستان با استفاده از ظرفیت قرارگاه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز شنبه در دیدار با معاون وزیر صمت با بیان اینکه امید همه نیروهای انقلاب به این دولت است، اظهار داشت: ایران اسلامی به لحاظ سیاسی و علمی قوی است و کشورهای دنیا با تحیر به دانشمندان ما نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه نظامی و سیاسی در دنیا یک قدرت محسوب می‌شود، عنوان کرد: در این راستا می‌طلبد که مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور نیز رفع شوند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه ما از دولت حمایت می‌کنیم و این انتظار را نیز داریم که در کنترل قیمت‌ها دقت شود چرا که بازار رها شده است، افزود: مردم به انقلاب و اسلام علاقه دارند و دولت نیز می‌طلبد که نسبت به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پایبندی مردم به انقلاب و ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم از سوی مسئولان و دولت، گفت: وضعیت بازار خودرو مطلوب نیست و باید گونه‌ای اقدام شود که همه کسانی که به خودرو نیاز دارند بتوانند آن را تهیه و خریداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی و لزوم جلوگیری از ناهنجاری‌ها در این رابطه، تصریح کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان بروجرد ایجاد قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید بوده است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه این قرارگاه در راستای تلاش برای صدور سریع‌تر مجوزهای کسب و کار و همچنین حمایت از سرمایه گذاران راه اندازی شده است، گفت: تا کنون با استفاده از ظرفیت این قرارگاه حدود ۵۶۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.

کد خبر 5663658

منبع: mehrnews-5663658

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید