دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نمایش ۲۳۰ دستاورد پژوهشی و فناوری کرمانشاه

نمایش ۲۳۰ دستاورد پژوهشی و فناوری کرمانشاه

کد خبر: 5166

کرمانشاه- رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲۳۰ دستاورد پژوهشی و فناوری در این نمایشگاه نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه بعد از ظهر شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در پارک شاهد برگزاری شد، در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز سوم دی ماه افتتاح و تا پنجم دی ماه برپا خواهد بود.

وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناوران و پژوهشگران برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی به منظور توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش‌بنیان در استان کرمانشاه است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی فناوران به نمایش گذاشته شده، تصریح کرد: این نمایشگاه با ۲۵ غرفه از تازه‌ترین دستاوردهای دانشگاهی، مراکز رشد، واحدهای فناور و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کار خود را آغاز کرده است.

آزادی با تاکید بر اینکه ۲۳۰ دستاورد پژوهشی و فناوری در نمایشگاه مربوطه به رونمایی می‌شوند، گفت: در هریک از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه برنامه‌های متنوع و اختصاصی، نشست‌های تخصصی، تقدیر از فناوران و رونمایی از محصولات دانش بنیان و فناورانه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای فناوری و پژوهشی در پارک شاهد از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر برپا است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه مربوط به دانش آموزان به منظور آگاهی آنها و تشویق به فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز برپا می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه بیان کرد: برپایی ۱۰ گارگاه آموزشی و نیز میزهای مشاوره برای مخاطبین و مراجعه کنندگان به منظور آموزش و پاسخگویی به سوالات آنها از حمله برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است.

کد خبر 5663975

منبع: mehrnews-5663975

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید