شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مسئولان استان بوشهر زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم سازند

مسئولان استان بوشهر زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم سازند

کد خبر: 5149

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: انتظار می‌رود که مسئولان استان بوشهر با ارائه خدمات مضاعف و تسهیل کار مردم، زمینه رضایت‌مندی آنها را فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در نشست با مسئولان اداره کل ثبت و احوال استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی و توسعه نیازمند داشتن اطلاعات و آمار صحیح است که ثبت احوال نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده کامل از فرصت خدمت به مردم خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در راه این کشور فدا کردند و همه ما وظیفه داریم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و پای ارزش‌های آن بمانیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: شهدای عزیز که در راه حفظ کیان و آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند مانند تمام انسان‌ها عشق به زندگی و در سر آرزوهای فراوانی داشتند، اما همه آنها را رها کردند و از جان خود گذشتند.

وی با تأکید بر اینکه برای کشور هزینه‌های زیادی شده و هزینه آن خون جوانان وطن است تصریح کرد: ما باید هم با نگاه خدمت به مردم و هم با نگاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه سربلندی کشور تلاش کنیم و نگذاریم ذره‌ای از خون شهدا پایمال شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: شهدا برای آرامش و امنیت جامعه اسلامی و مردم جان خود را فدا کردند و ما اینک با دفاع از حقوق مردم باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی رسالت مسئولان و خدمتگزاران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: زمان پرشتاب می‌گذرد و فرصت خدمتگزاری به مردم به پایان می‌رسد، باید به گونه‌ای خدمت‌رسانی کرد که لذت آن همیشه باقی بماند و از یادآوری آن در ذهن خود احساس رضایت و خرسندی کنیم.

استاندار بوشهر، مسئولیت را یک فرصت مهم برای خدمات‌رسانی دانست و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اداری و دولتی باید به گونه‌ای خدمت‌رسانی کنند که در جامعه ماندگار شود.

کد خبر 5663612

منبع: mehrnews-5663612

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید