دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » عملیات برف‌روبی در محورهای استان همدان ادامه دارد

عملیات برف‌روبی در محورهای استان همدان ادامه دارد

کد خبر: 5147

همدان_معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اعلام اینکه عملیات برف‌روبی و نمکپاشی در محورهای استان ادامه دارد، گفت: بجز محور گنجنامه-تویسرکان هیچیک از محورهای استان مسدود نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نگاهداری با اشاره به بارش برف در محورهای استان اظهار کرد: از روز جمعه ۲ دی ماه تاکنون ۶ هزار و ۴۵۰ کیلومتر-باند از راه‌های استان برفروبی و نمکپاشی شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این عملیات با ۲۰۰ نیروی راهدار، ۱۲۷ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و در ۳۵ راهدارخانه در قالب ۵۰ اکیپ حال در انجام است.

نگاهداری اظهار کرد: با تلاش شبانه و روزی راهداران بجز محور گنجنامه-تویسرکان هیچیک از محورهای استان مسدود نیست.

وی با بیان اینکه اولویت عوامل راهداری استان بازگشایی و پاک‌سازی محورهای اصلی و فرعی و سپس روستایی است، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه‌های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین خاطر اولویت بازگشایی و روان‌سازی تردد با محورهای اصلی و فرعی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

این مسئول با یادآوری اینکه بعد از بازگشایی محورهای اصلی، راه‌های روستایی در اولویت دوم قرار دارد، اظهار کرد: در بازگشایی راه‌های روستایی نیز این اقدام به صورت اولویت‌بندی صورت می‌گیرد، به این ترتیب که ابتدا محورهایی که بیشترین تعداد روستا در آن محور قرار دارد، بازگشایی شده و سپس عملیات بازگشایی سایر محورهای روستایی انجام می‌شود.

کد خبر 5663537

منبع: mehrnews-5663537

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید