یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اداره کل استاندارد اردبیل رتبه دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

اداره کل استاندارد اردبیل رتبه دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

کد خبر: 5134

اردبیل - مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: در نتیجه بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل رتبه دوم جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل استاندارد کسب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری اداره کل استاندارد استان اردبیل اظهار کرد: در نتیجه بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اداره کل استاندارد اردبیل موفق به کسب رتبه دوم گروه زیربنایی و تولیدی جشنواره شهید رجایی در سال گذشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی در پنج گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، عمومی و اجتماعی، شرکت‌ها، بانک‌ها و زیربنایی، تولیدی و با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: اداره کل استاندارد استان اردبیل در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ و در گروه زیر بنایی و تولیدی استان توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

علایی افزود: طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، اداره کل استاندارد در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی استان و در گروه «زیربنایی و تولیدی» با ۳۱/۱۸۰۲ امتیاز موفق به کسب رتبه دوم و در مجموع شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های عمومی رتبه هشتم را در بین ۵۲ دستگاه اجرایی را از آن خود نموده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور کارشناسان حوزه ارزیابی عملکرد اداره کل تصریح کرد: تفکر سیستمی حاکم بر مجموعه، تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران، راهنمایی مسئولان سازمانی و استانی، نمایندگان استان و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه از عوامل اصلی کسب این موفقیت می‌باشد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: در این جشنواره دستگاه‌های اجرایی که حائز بالاترین امتیاز یا بیشترین رشد نسبت به سال گذشته در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی شده‌اند، معرفی شدند و سطح ارزیابی اداره کل استاندارد استان اردبیل به استناد ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور خوب اعلام شده است.

کد خبر 5663521

منبع: mehrnews-5663521

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید